AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Hvor ofte tenker du at, noen beskriver deg her på kg? Særlig når noen skriver anonymt. Kjenner du deg ofte igjen, eller føler at det virkelig er deg som er beskrevet, i den tråden, i den kommentaren, at “noen” beskriver akkurat deg? Er det flere av oss?? Mvh Paranoid Anonymkode: a8391...13a
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Altså at tråden handler om DEG? Nei det er jeg ikke redd for. Verre er det med å kjenne seg igjen. At noen har lignende problemer og så blir det slik for meg og.. Anonymkode: af23d...dfc
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Blir ikke paranoid av det. Tenker bare: flere som er som meg. Så fint da. Anonymkode: 90c74...566 1
Gjest JudasPriest Skrevet 9. november 2017 #6 Skrevet 9. november 2017 (endret) 🦋 Endret 9. november 2017 av JudasPriest
BerntHulken Skrevet 9. november 2017 #7 Skrevet 9. november 2017 Nei, ikke paranoid på den måten du mener. Men paranoid som i at man begynner å tro at holdninger og meninger her inne er representativt for resten av befolkningen. Da tenker jeg spesielt på kjønnsdebattene hvor menn og kvinner tror at ALLE av det motsatte kjønn har de og de holdningene bare fordi en eller flere her inne fronter dem. Jeg tror å henge på KG kan ødelegge virkelighetsbildet til alle og enhver. 7
Gjest Rosetelys Skrevet 9. november 2017 #8 Skrevet 9. november 2017 Nei, har enda ikke opplevd å tenke at noen snakker om meg i en tråd her inne.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2017 #9 Skrevet 9. november 2017 Det som skremmer meg litt er måte noen skriver på og hvor frekke de er. Noen her er veldig flinke til å rakke ned på andre og for å føle seg bedre enn alle andre. Jeg lurer egentlig på hvor mange av dem det egentlig er ute i samfunnet. Trenger ikke være troll heller,bare veldig frekke med en nedlatende holdning. Anonymkode: 4d714...6ae 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #10 Skrevet 10. november 2017 På 14.10.2017 den 16.40, AnonymBruker skrev: Hvor ofte tenker du at, noen beskriver deg her på kg? Særlig når noen skriver anonymt. Kjenner du deg ofte igjen, eller føler at det virkelig er deg som er beskrevet, i den tråden, i den kommentaren, at “noen” beskriver akkurat deg? Er det flere av oss?? Mvh Paranoid Anonymkode: a8391...13a Høres ut som du har forfølgelsetanker. Nei, det er ikke noe som har slått meg en gang. Anonymkode: 53a65...7e7
AnonymBruker Skrevet 10. november 2017 #11 Skrevet 10. november 2017 Jeg blir faktisk en smule paranoid når jeg leser alle kommentarene fra alle feministene og msnnehaterne her på Kvinneguiden. Dersom en kvinne for eksempel kommer med påstander om voldtekt eller trakassering, så burde mannen automatisk kastes i fengsel. Eller til og med fått dødsstraff for dette. Ingen beviser er nødvendige i det heile tatt. Men kvinner kan beskylde hvem som helst for hva som helst, og dette er visst alt som burde være nødvendig... Anonymkode: 47076...b56
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #12 Skrevet 11. november 2017 Jeg avslørte noen som skrev om meg på et annet forum. Det var ingen tvil om at det var meg det handlet om. Anonymkode: 82c22...f47
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 Jaja, en gammel venninne pleide å skrive tråder om meg her inne. Hun la ikke akkurat skjul på at hun gjorde det heller. Anonymkode: d6c89...47d
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #14 Skrevet 11. november 2017 På 14.10.2017 den 16.40, AnonymBruker skrev: Hvor ofte tenker du at, noen beskriver deg her på kg? Særlig når noen skriver anonymt. Kjenner du deg ofte igjen, eller føler at det virkelig er deg som er beskrevet, i den tråden, i den kommentaren, at “noen” beskriver akkurat deg? Er det flere av oss?? Mvh Paranoid Anonymkode: a8391...13a Å bli paranoid av å være på et nettforum? Nei, da hadde jeg ikke vist vært her. Men det jeg ser oftere ogmoftere er at her er veldig mye fri fantasi i tråder. Anonymkode: 2fab1...135
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #15 Skrevet 11. november 2017 Jeg har ikke mye å skjule fordi jeg synes folk fortjener å sannhet og ikke løgn. Mange i dag har store problemer med seg selv og jeg tenker mine tanker om hvorfor. Anonymkode: 86573...0af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå