Gjest Nathalie Skrevet 5. august 2002 #1 Del Skrevet 5. august 2002 Hjeeeeeeeelp..... Jeg prøver og prøver å logge meg på MSN Messenger (den lille mannen i høyre hjørnet, vettu), men jeg får bare denne beskjeden: "Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger Service. Problemet er enten ved tjenesten eller Internett-tilkoblingen din. Sørg for at du er tilkoblet Internett." Hallo, jeg er jo på Internett, hvis ikke hadde jeg ikke kunnet være her.... Hva skal jeg gjøre??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. august 2002 #2 Del Skrevet 5. august 2002 Min søster har samme problem, noe hun fikk etter å ha fått ADSL. Alt virket før det. Hun får samme feilmelding, og hun er tilkoblet nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 5. august 2002 #3 Del Skrevet 5. august 2002 Såpass... :-? Men jeg har jo hatt ADSL lenge, så jeg har egentlig ikke hatt noe problemer før i dag... Det var plutselig nå... Hva skal jeg gjøre, da? Sitte og vente? Jeg venter på noen som skal logge seg på der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. august 2002 #4 Del Skrevet 5. august 2002 Messenger er en veldig ustabil tjeneste. Det hender det er vanskelig å logge på, men da pleier jeg å få melding om stor trafikk. Hva som skjer her er ikke så godt å si, siden du ikke har hatt problemer med ADSL tidligere. Om de driver og oppdaterer server eller noe slikt får man vanligvis beskjed om dette også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 5. august 2002 #5 Del Skrevet 5. august 2002 Er det noen andre greier jeg kan bruke som fungerer som MSN eller? Ser det står sånna andre ting du kan skrive inn nr eller adresse på i "profil" her, men jeg har ikke peiling.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 5. august 2002 #6 Del Skrevet 5. august 2002 Vet at Yahoo har en messengertjeneste. Hva med å prøve den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 5. august 2002 #7 Del Skrevet 5. august 2002 Oki... Takk skal du ha iallfall, Hege!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 5. august 2002 #8 Del Skrevet 5. august 2002 JIPPIIIII!!!!! NÅ kom jeg meg inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå