Gå til innhold

Får ikke logget meg på MSN

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Nathalie

Hjeeeeeeeelp.....

Jeg prøver og prøver å logge meg på MSN Messenger (den lille mannen i høyre hjørnet, vettu), men jeg får bare denne beskjeden:

"Vi kunne ikke logge deg på .NET Messenger Service. Problemet er enten ved tjenesten eller Internett-tilkoblingen din. Sørg for at du er tilkoblet Internett."

Hallo, jeg er jo på Internett, hvis ikke hadde jeg ikke kunnet være her....

Hva skal jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min søster har samme problem, noe hun fikk etter å ha fått ADSL. Alt virket før det. Hun får samme feilmelding, og hun er tilkoblet nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Såpass... :-?

Men jeg har jo hatt ADSL lenge, så jeg har egentlig ikke hatt noe problemer før i dag... Det var plutselig nå...

Hva skal jeg gjøre, da? Sitte og vente? Jeg venter på noen som skal logge seg på der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Messenger er en veldig ustabil tjeneste. Det hender det er vanskelig å logge på, men da pleier jeg å få melding om stor trafikk.

Hva som skjer her er ikke så godt å si, siden du ikke har hatt problemer med ADSL tidligere. Om de driver og oppdaterer server eller noe slikt får man vanligvis beskjed om dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Er det noen andre greier jeg kan bruke som fungerer som MSN eller?

Ser det står sånna andre ting du kan skrive inn nr eller adresse på i "profil" her, men jeg har ikke peiling....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...