Tiramy Skrevet 14. oktober 2017 #1 Del Skrevet 14. oktober 2017 Har nettopp kjøpt meg leilighet og pga liten plass på badet må jeg kjøpe en toppmatet vaskemaskin. Er det noen her som har en maskin de vil anbefale eller advare mot? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Del Skrevet 14. oktober 2017 Toppmatet vaskemaskin er ofte dyrere enn andre maskiner, de sentrfugerer ofte dårligere og fordi sentrifugen/trommelen er festet i en annen posisjon. Men du må nesten ta deg en runde på Elkjøp.no/power.no og andre for å se hva du kan finne. Utvalget er også mindre på toppmatet enn på frontmatet. Anonymkode: 6048f...bd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har hatt en Hotpoint Ariston toppmatet vaskemaskin i snart 5,5 år nå. Den har fungert, og fungerer fortsatt, helt fint. Tror den kostet ca 4000 kr i sin tid. (Før jeg kjøpte den var jeg veldig skeptisk til Hotpoint blant annet pga det jalla navnet, men den ble gjort som et hastekjøp og Elkjøp hadde ingen andre toppmatede vaskemaskiner på lager den dagen.) Anonymkode: 94908...556 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg hr hatt Asko toppmatet (riktignok toppmodellen), og den var god av en annen verden. Den ble solgt i forbindelse med flytting. Husqvarna har i alle fall 1 toppmatet. Den kan være verd å se litt nærmere på fordi Husqvarna pleide/pleier være bra produkter, men de koster jo litt da. Anonymkode: 077d9...eba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #5 Del Skrevet 15. oktober 2017 Det er rart med det att de ikke har noe av det man ønsker på lager, men for en tusenlapp mer og 300 kr avslag så får du en de har på lager, lureri Anonymkode: dcb37...f31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 15. oktober 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 15. oktober 2017 Takk for svar Til første AB; har selvfølgelig sett på nettet, men det var erfaringer jeg var ute etter. Vet at utvalget er dårligere, men har ikke plass til en vanlig vaskemaskin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #7 Del Skrevet 15. oktober 2017 Vær veldig nøye med å ikke lukke topplokket etter vask. Det trenger å stå åpent lenge og lufte seg for å få ut fukt fra vaskemaskina (som ellers vil sette seg i bl.a. gummipakningen og dermed har du helseskadelig sopp). Har selv sett slike vaskemaskiner som ikke har blitt luftet, som har vært fulle av en slags svart sopp... Anonymkode: 66b79...ee8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 15. oktober 2017 #8 Del Skrevet 15. oktober 2017 Har hatt en Hotpoint jeg og, i 7 år. Den fungerer fremdeles utmerket. Det med dårlig sentrifugering løser jeg med å kjøre en omgang ekstra, tar et kvarter ekstra, men hjelper en del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå