Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 For nesten 2 mnd siden var jeg veldig forelsket i en fyr. Men eksen hans var i bildet. Det ble litt surr og rot pga henne (og han) kan man si. Det som var var at jeg egentlig ikke ville blande meg med han pga eksen hans, men han betrygget meg med at han var over henne og at han likte meg... Greit nok. Han klarte å betrygge meg, og vi møttes og etterhvert hadde vi jo sex. Så sendte jeg han en melding om at jeg hadde følelser for han...(for 2 mnd siden altså). Det han svarte med da var; "så hyggelig, men du VET jo at jeg har følelser for eksen". :o Nei det visste jeg jo ikke. Jeg ble fly forbanna. Det virka som om at han hadde fått seg napp fra meg, også bare kasta han meg som en skitten sokk. Jeg kalte han gal og etter det har vi ikke snakket. Jeg kom over han...er fortsatt over han Men hva tror dere ikke fyren gjorde i natt? Jo han ringte meg. Drita full. Og lurte på om jeg kunne møte han...klokka halv 4 om natta!!! Han sa han MÅTTE møte meg.... det var noe han ville fortelle meg Jeg sa selvfølgelig nei. Og han lurte da på om jeg kunne ringe han i dag (jeg sa ja for å få lagt på tlf). Rart... nå har jeg kalt han gal, og han vet jeg VAR rimelig sur på han. Også ringer han sånn. Har ingen folk grenser eller????
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 Svaret er nei, enkelte har ingen grenser, og later til å trives utmerket på den måten.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 FOR en tulling :evil: :evil: :evil:
Catzy Skrevet 22. januar 2005 #7 Skrevet 22. januar 2005 Fylla har skylda? Hvis han ikke ringer, så kan du banne på at han ikke husker at han ringte deg i natt. Og ikke husket at du hadde kalt ham gal sist dere snakket sammen. Catzy
Maya22 Skrevet 22. januar 2005 #9 Skrevet 22. januar 2005 Svaret er nei, enkelte har ingen grenser, og later til å trives utmerket på den måten.
Gjest alisia ikke innlogget Skrevet 22. januar 2005 #10 Skrevet 22. januar 2005 Skal si meg enig i at han var frekk for å si det mildt. Men jeg syntes likevel det er upassende å gå til sengs med en mann etter så kort tid. Og når han hadde noe med exen å gjøre, slik jeg forstod det. Man kan ikke stole på andre enn seg selv, så la dette får bli en lærepenge uten at du skal ta dette som et angrep mot deg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #11 Skrevet 22. januar 2005 Noen gutter er bare sånn. Desverre. Utrolig kjipt å bli lurt og skuffet. Har vært der selv. Drit i han. Ikke gi opp. Det finnes gode gutter der ute. -Lala
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #12 Skrevet 23. januar 2005 Skal si meg enig i at han var frekk for å si det mildt. Men jeg syntes likevel det er upassende å gå til sengs med en mann etter så kort tid. Og når han hadde noe med exen å gjøre, slik jeg forstod det. Man kan ikke stole på andre enn seg selv, så la dette får bli en lærepenge uten at du skal ta dette som et angrep mot deg. du vet da ikke når jeg gikk til sengs med han :o :o :o
maki Skrevet 23. januar 2005 #13 Skrevet 23. januar 2005 uff sånt er så kjedelig men er nok mange som har driti seg ut når det gjelder gutter, var en som lurte meg i flere år, ÅÅÅHHHH så dum jeg var men er en erfaring rikere på grunn av det. Men for å svare, nei sånne folk har ingen grenser.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #15 Skrevet 23. januar 2005 [ du vet da ikke når jeg gikk til sengs med han :o :o :o Nei det kan jeg selvsagt ikke. Men snakket bare utfra det jeg fikk inntrykk av, og utfra det du skrev. Mer enn det kan man ikke vite, så hver enkelt må skrive utfri deres forståelse. Vet bare at det er nok av dem som hopper til køys etter kort tid. Det må bli opptil hver enkelt, men syntes bare det er forferdelig å bli satt i en slik situasjon, så jeg tenker som så at man venter heller litt lenger for bli bedre kjent med mannen, istendenfor å utsette seg selv for sånne ooolevelser igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #16 Skrevet 24. januar 2005 Han hadde sikkert kranglet med damen sin, og siden han virker som han vil ha i pose og sekk, så ringte han deg. Ta og glem hele fyren du. Han er ikke noe å samle på. selvfølgelig er det det jeg ringte han aldri opp igjen i går heller. Nei ÆSJ. Kan ikke fatte at jeg var forelsket i en sånn idiot
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #17 Skrevet 24. januar 2005 Nei det kan jeg selvsagt ikke. Men snakket bare utfra det jeg fikk inntrykk av, og utfra det du skrev. Mer enn det kan man ikke vite, så hver enkelt må skrive utfri deres forståelse. Vet bare at det er nok av dem som hopper til køys etter kort tid. Det må bli opptil hver enkelt, men syntes bare det er forferdelig å bli satt i en slik situasjon, så jeg tenker som så at man venter heller litt lenger for bli bedre kjent med mannen, istendenfor å utsette seg selv for sånne ooolevelser igjen. tok en stund før jeg gikk til sengs med han altså.
Gjest seroxata Skrevet 24. januar 2005 #18 Skrevet 24. januar 2005 For en ekkel idiot!!! sleske drittsekker er det tydeligvis nok av her i verden...æsj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå