Gå til innhold

Hvordan selge noe på nett anonymt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan man evt gjøre det??? Jeg har ikke lyst til at Gud og hvermann skal vite at jeg selger ting, og vil være minst mulig sporbar for kjøper...(tenker navn/adresse ol...)

Anonymkode: 5a7e8...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke kjøpt noe av noen som ikke vil gi seg til kjenne. 

Anonymkode: 38a47...03b

• Liker 1
Skrevet

Svindlere tenker slik du gjør, uten at jeg tror at dette er din intensjon. 

Jeg har bruker på finn der jeg ikke oppgir adresse eller telefonnummer, bare postnummer. Men å gjøre deg helt anonym og samtidig tro at du skal få solgt noe, det tror jeg du skal få slite med. 

Anonymkode: 8250e...cef

• Liker 1
Skrevet

På finn vises bare fornavnet mitt, og man kan avtale å møte kjøper andre steder enn i sitt eget hjem.

Her jeg bor er det litt vanskelig å finne fram, så jeg bruker å møte de utenfor rema som ligger 1 min gange unna meg. Da vet de jo ikke mitt etternavn eller min adresse, men om du skal ha betalt med vipps så får de vite det, så du må vel da ta kontanter.

Dersom du ikke vil at folk i nærmiljøet skal vite hva du selger (lurer veldig på hva det er altså!) så kan du jo prøve ebay o.l og sende til utlandet?

Anonymkode: 4f236...e00

Skrevet

Kan vel møte folk ansikt til ansikt for å veksle produkt og penger da...                   

Anonymkode: 8ee75...a7d

Skrevet
12 minutes ago, AnonymBruker said:

Hvordan kan man evt gjøre det??? Jeg har ikke lyst til at Gud og hvermann skal vite at jeg selger ting, og vil være minst mulig sporbar for kjøper...(tenker navn/adresse ol...)

Da må du kreve bruk av anonyme betalingsmidler.
Bitcoin er det enkleste, her kan du be kjøperne om å veksle inn i det: https://localbitcoins.com/
Er det noe som er realistisk for deg å be kjøperne om å gjøre, får du vurdere.

Skrevet

Om en eBay kjøper vil få tilgang til selgers fulle navn/adresse???

Anonymkode: 5a7e8...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...