AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Skrevet 14. oktober 2017 Med mest intelligente tenker jeg kanskje på de som har absurd høy IQ, 150+ osv. Vi med vanlig intelligens burde får fortsette å være her. Problemet med de med veldig høy intelligens er: 1) ofte mangler de empati. De er såpass smarte at de ikke har forståelse for de samme problemene som oss med vanlig intelligens. De føler seg også ofte bedre enn oss andre, og med god grunn! De har 50 IQ poeng mer enn oss vanlige folk. Det blir som en voksen person sammenlignet med en 5-åring. Jeg har respekt for 5 åringer, men det er jo ingen som vil gi en 5 åring stemmerett, rett til å kjøpe alkohol, sprit og kjøre bil! Samme vil en med 150 i IQ tenke oss om vanlige folk. Vi er for dumme for vårt eget beste. 2) Så tenker kanskje noen at ikke ALLE med høy IQ mangler empati for oss vanlige folk. Det er kanskje sant. Men problemet er at de med 150 IQ er alt for smarte til at moderatorene klarer å ta dem for regelbrudd. Igjen, en moderator blir som en 5-åring sammenlignet med en på 150 i IQ. Hvor vanskelig er det å lure en 5 åring? Ikke spesielt vanskelig! Så det greieste så lenge moderator er for dumme til å ta de smarteste for regelbrudd er å utvise samtlige av de smarteste brukerne. Anonymkode: aeb7f...17a 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Man må gjennom en IQ test før det blir avgjort at man får lov eler ikke lov til å være medlem av KG? Eller hvordan tenkte du at dette skulle la seg gjennomføre? De mest intelligente kan jo da bare lyve på testen (svare feil på testoppgavene) og late som om de har lavere IQ Anonymkode: 17590...7e0 2
Gjest Sonic Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 Logg ut AB. Nyt høstværet, ikke sitt inne og lag tulleinnlegg
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Just now, AnonymBruker said: Man må gjennom en IQ test før det blir avgjort at man får lov eler ikke lov til å være medlem av KG? Eller hvordan tenkte du at dette skulle la seg gjennomføre? De mest intelligente kan jo da bare lyve på testen (svare feil på testoppgavene) og late som om de har lavere IQ Anonymkode: 17590...7e0 Man vil utestenge brukere som skriver innlegg som åpenbart har blitt skrevet av en som er for smart til å være på KG. Samt utestenge brukere som sier de har IQ på over 150. TS Anonymkode: aeb7f...17a
Cuntzilla Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Det er vel ikke et veldig utbredt problem på KG at det er så mange her med absurd høy IQ. 15
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Man vil utestenge brukere som skriver innlegg som åpenbart har blitt skrevet av en som er for smart til å være på KG. Samt utestenge brukere som sier de har IQ på over 150. TS Anonymkode: aeb7f...17a Jammen de fleste brukerne her påstår jo at de er kjempesmarte? (og pene) Klart det betyr at mange er lystløgnere, men hvis alle som påstår de er smartinger skal stenges ute blir det jo ingen igjen og da blir du jo helt alene her? Du er veldig morsom altså men trenger du ikke publikum? Anonymkode: 2a1fb...492
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #7 Skrevet 14. oktober 2017 Har 154 i IQ Lover... Anonymkode: f5a05...e21
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #8 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har høy IQ og forståelse for at folk har det tøft. Men løsningen er ofte så åpenbar, men de gidder ikke lytte. Jeg sliter med å respektere mennesker som ikke lytter til råd som bedre deres situasjon. Jeg er brutalt ærlig og ofte veldig rett på sak. Ofte treffer jeg veldig nøye i mine påstander. Problemet er at de som tar imot disse ordene ofte er emosjonelt svake, og føler seg angrepet. Ofte er det kvinner som poster her, og de evner ikke ta til seg kritikk om jeg kommer med det. Eller så hender det ofte at de nekter ta imot råd, fordi de ikke er kapable til å henge med på logikken og argumentene. Jeg fortsetter uansett å si min mening, uansett hvor upopulær den er. Anonymkode: 6e8c3...57b 2
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #9 Skrevet 14. oktober 2017 Kanskje det burde innføres en form for IQ-sperre her på Kvinneguiden, for å bli kvitt alle idiotene? Anonymkode: 1cdca...3e3 1
HalldirV2 Skrevet 14. oktober 2017 #10 Skrevet 14. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det burde innføres en form for IQ-sperre her på Kvinneguiden, for å bli kvitt alle idiotene? Anonymkode: 1cdca...3e3 Ikke gjør det a, vær så snill. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #11 Skrevet 14. oktober 2017 9 minutes ago, AnonymBruker said: Kanskje det burde innføres en form for IQ-sperre her på Kvinneguiden, for å bli kvitt alle idiotene? Anonymkode: 1cdca...3e3 Det er jo nettopp det jeg er redd for. At geniene skal kreve at alle oss de betrakter som idioter blir utestengt fra KG. Derfor håper jeg å få kastet ut geniene før de kaster ut meg! TS Anonymkode: aeb7f...17a 1
HalldirV2 Skrevet 14. oktober 2017 #12 Skrevet 14. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo nettopp det jeg er redd for. At geniene skal kreve at alle oss de betrakter som idioter blir utestengt fra KG. Derfor håper jeg å få kastet ut geniene før de kaster ut meg! TS Anonymkode: aeb7f...17a Angrep er det beste forsvar, liker strategien din Ts. *Henter kopien min av The art of war* 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #13 Skrevet 14. oktober 2017 1 hour ago, Cuntzilla said: Det er vel ikke et veldig utbredt problem på KG at det er så mange her med absurd høy IQ. Det handler ikke om hvor mange de er, men hvor mye ugang de kan gjøre. Ikke lett å gjennomskue hva de driver med heller, nettopp pga den høye IQen. TS Anonymkode: aeb7f...17a
Gjest NotNaomi Skrevet 14. oktober 2017 #14 Skrevet 14. oktober 2017 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har høy IQ og forståelse for at folk har det tøft. Men løsningen er ofte så åpenbar, men de gidder ikke lytte. Jeg sliter med å respektere mennesker som ikke lytter til råd som bedre deres situasjon. Jeg er brutalt ærlig og ofte veldig rett på sak. Ofte treffer jeg veldig nøye i mine påstander. Problemet er at de som tar imot disse ordene ofte er emosjonelt svake, og føler seg angrepet. Ofte er det kvinner som poster her, og de evner ikke ta til seg kritikk om jeg kommer med det. Eller så hender det ofte at de nekter ta imot råd, fordi de ikke er kapable til å henge med på logikken og argumentene. Jeg fortsetter uansett å si min mening, uansett hvor upopulær den er. Anonymkode: 6e8c3...57b Takk for smilet. Tenk at en med så høy iq responderer på et sånt innlegg da. Wow
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #15 Skrevet 14. oktober 2017 39 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har høy IQ og forståelse for at folk har det tøft. Men løsningen er ofte så åpenbar, men de gidder ikke lytte. Jeg sliter med å respektere mennesker som ikke lytter til råd som bedre deres situasjon. Jeg er brutalt ærlig og ofte veldig rett på sak. Ofte treffer jeg veldig nøye i mine påstander. Problemet er at de som tar imot disse ordene ofte er emosjonelt svake, og føler seg angrepet. Ofte er det kvinner som poster her, og de evner ikke ta til seg kritikk om jeg kommer med det. Eller så hender det ofte at de nekter ta imot råd, fordi de ikke er kapable til å henge med på logikken og argumentene. Jeg fortsetter uansett å si min mening, uansett hvor upopulær den er. Anonymkode: 6e8c3...57b Det er NETTOPP sånne som deg jeg mener moderator må få kastet ut. Du viser jo bare at folk med høy IQ sliter med å respektere oss som ikke er like smarte som dere. TS Anonymkode: aeb7f...17a
HalldirV2 Skrevet 14. oktober 2017 #17 Skrevet 14. oktober 2017 3 minutter siden, NotNaomi skrev: Takk for smilet. Tenk at en med så høy iq responderer på et sånt innlegg da. Wow Det er ikke hverdagskost.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #18 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg synes ikke man skal forvente at andre i offentlige fora skal "dumme seg ned" for at alle skal føle seg inkludert. Samfunnet trenger de skarpeste hjernene for at utviklingen skal gå fremover og ikke stagnere. Anonymkode: 55575...704
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #19 Skrevet 14. oktober 2017 Dette var dagens...for meg. Jaha...hvem skal avgjøre hvem som har lav/høy IQ? Skal vi måtte betale for å ta en test, sende inn til kg? Eller holder det med en test fra nettet😂😂 Anonymkode: ce34d...c32
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #20 Skrevet 14. oktober 2017 4 minutes ago, NotNaomi said: Takk for smilet. Tenk at en med så høy iq responderer på et sånt innlegg da. Wow Jeg er fokusert på å svare på alle tråder jeg kan svare i. Selv om tråden kanskje er søppel for andre, så prøver jeg gi mitt bidrag. Tror du vi med høy IQ ser ned på andre? Eller tror vi er elitemennesker? Eller at vi er for bra til å svare på enkelte ting? 2 minutes ago, AnonymBruker said: Det er NETTOPP sånne som deg jeg mener moderator må få kastet ut. Du viser jo bare at folk med høy IQ sliter med å respektere oss som ikke er like smarte som dere. TS Anonymkode: aeb7f...17a Jeg sliter å respektere de som ikke klarer ta til seg sunn fornuft, og som fortsetter med skadelig atferd. Jeg respekterer alle mennesker uavhengig av IQ. Ser du forskjellen? Anonymkode: 6e8c3...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå