Gjest hva nå? Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 jeg traff typen min for to mnd siden. Vi ble et par omtrent med en gang. Vi har pleid å sende tekstmeldinger omtrent hver dag, vi bor et stykke fra hverandre. Og så bruker vi å ringe noen ganger i uken. de siste to ukene har vi ikke sett hverandre, jeg har sendt sms, men ikke fått svar, vi pleier også å chatte gjennom yahoo messenger, men han svarer aldri der heller. Og om jeg ringer så passer det liksom aldri. Skal lage mat, jobbe litt data, se tv... osv. Men når jeg først får svar og sånn, så sier han det samme om at han er glad i meg og sånn. akkurat som før. vet ikke hvordan jeg skal tolke dette jeg. blir usikker...
Cata Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 Spør! At han må jobbe, greit nok. Mat må han også ha, men hvis han ofte velger TV fremfor deg etter bare 2 mnd. så ville i hvertfall jeg spurt hvorfor.
mulle Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 Kan jo bare være det at han vil tone ned den intense kontakten dere har hatt til nå i den nyforelska perioden, uten at han helt vet hvordan han skal gjøre det. Alle har en grense for hvor mye kontakt som passer for dem. Men jeg henger meg på de andre her. Spør ham. Kanskje helst uten å anklage?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå