Gå til innhold

Ullklær på salg i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sorry. Google ga meg dette søkeresultaten, men jeg ser nå at det er ull og ikke ullfleece

Anonymkode: a5ecc...3b5

Denne dressen kommer under kategorien ullfleece. Men det er kun str 50 igjen.....og da er det nok derfor den er så billig.

Anonymkode: f7625...8ac

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne finnes i flere str https://www.zalando.no/joha-jumpsuit-crystals-jh123d00m-i11.html?gclid=EAIaIQobChMI_IK03YTw1gIVSWQZCh0PAQJMEAQYFCABEgJ80_D_BwE&size=50&atc=SEM47_NO_NAWBNARGNB_ZL.GO_PLA.&opc=2211&ef_id=WeH4xQAAAThyiGMw:20171014114509:s

Blanding av ull og silke

Om man søker på Joha ulldress på google, kommer flere goode tilbud opp

Nå var vel ts interessert i tilbud i fysisk butikk, så skjønner ikke helt hvorfor du pøser på med linker til nettbutikker....

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå var vel ts interessert i tilbud i fysisk butikk, så skjønner ikke helt hvorfor du pøser på med linker til nettbutikker....

Jeg svarte den som syntes str 50 var for smått.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen av disse hhar også fysiske butikker...

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg svarte den som syntes str 50 var for smått.

Og det var meg, det var ikke for smått for min del(jeg har forøvrig full kontroll på hvilke nettbutikker som har salg på ull).

Men fordi det ikke var relevant for ts med nettbutikk og sikkert ikke str 50 heller.

Skrevet

I flere av OBS (coop) sine fysiske butikker er det nå kupp på Janus ull for store og små. Mye av det finnes også på nettlager og kan bestilles på nett.
I dag er det også i tillegg søndagskupp på diverse varer der prisene gjelder kun på nett.

Skrevet

Noen av ullsettene (Janus) koster kr 199,- tilsammen for både trøye og bukse.

Skrevet
På 14.10.2017 den 11.50, AnonymBruker skrev:

Angående de janusplaggene over:

COOP sier " Kjære besøkende! Vi opplever tekniske problemer i nettbutikken. Vi beklager ulempene på det sterkeste og håper problemet snart er løst. "

Skrevet

COOP Obs har 30% på PierreRobert-ull i fysisk butikk nå, i følge tilbudsaviser for kommende uke.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

COOP Obs har 30% på PierreRobert-ull i fysisk butikk nå, i følge tilbudsaviser for kommende uke.

Ikke her jeg bor :/

Anonymkode: 91081...c3b

Gjest Magnifiq
Skrevet
På 14.10.2017 den 11.58, Nuttery skrev:

Tusen takk. Husker jeg hadde slikt ullundertøy da jeg var i militæret, og frøs aldri. Vanlig ullundertøy derimot... Nå skal jeg kjøpe meg ullundertøy ja!

Jeg kjøpte dette på xxl forrige uke 😊

Skrevet

Nettsiden til COOP OBS med gode tilbud på Janus, er oppe og går igjen nå :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...