Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Ullklær på salg i butikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om butikker (fysiske) som har salg på ullklær nå?

Anonymkode: 91081...c3b

Skrevet

Janus i Os har iallefall tilbud på ill nå. Mulig alle janusbutikker har det.

Anonymkode: 72651...433

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om butikker (fysiske) som har salg på ullklær nå?

Anonymkode: 91081...c3b

KIWI og COOP-butikker bruker å selge ut Pierre Robert-ulltøy rimeligere enn i nettbutikken til Pierre Robert. Min KIWI har fremdeles rester av diverse undertøy i ull (og i tillegg annet) til sterkt reduserte priser.
COOP OBS Sport bruker å ha gode tilbud.

Hva slags ulltøy tenker du å handle? Er du mer spesifikk, er det lettere å gi tips.

Jeg bruker å handle ullklær på våren og sommeren når de selger ut fjorårets kolleksjoner. Lurt å gjøre det slik årene fremover.

Anonymkode: a5ecc...3b5

Skrevet

Ta deg en titt i coop obs sin kumdeavis for ditt område etter klokka 20.30 i dag. De pleier å ha 40 % på Pierre Robert på denne tiden. (Jeg venter selv på det tilbudet, da de ullklærne er supre.)

Anonymkode: 93f61...121

Skrevet

Er det noen som har sett netting-ullundertøy? Altså ikke heldekkende, tettvevd ull.

Skrevet
2 minutter siden, Nuttery skrev:

Er det noen som har sett netting-ullundertøy? Altså ikke heldekkende, tettvevd ull.

Søk på aclima woolnet for å finne det. Bruk evt prisjakt for å finne best pris

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Søk på aclima woolnet for å finne det. Bruk evt prisjakt for å finne best pris

Tusen takk. Husker jeg hadde slikt ullundertøy da jeg var i militæret, og frøs aldri. Vanlig ullundertøy derimot... Nå skal jeg kjøpe meg ullundertøy ja!

• Liker 1
Skrevet

Massevis av medlemstilbud på ullundertøy etc COOP (på nettet) søk på ull, så kommer alt opp.

Skrevet
27 minutter siden, Nuttery skrev:

Tusen takk. Husker jeg hadde slikt ullundertøy da jeg var i militæret, og frøs aldri. Vanlig ullundertøy derimot... Nå skal jeg kjøpe meg ullundertøy ja!

Bare hyggelig :blomst: Du får opp billigste priser på mye forskjellig i det merket, om du søker på det på prisjakt https://www.prisjakt.no/product.php?p=788368#rparams=ss=Aclima Woolnet

Skrevet
30 minutter siden, Nuttery skrev:

Hei :) Prisguide er en annen slik side jeg bruker for å finne best pris https://prisguiden.no/sok?q=aclima woolnet

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta deg en titt i coop obs sin kumdeavis for ditt område etter klokka 20.30 i dag. De pleier å ha 40 % på Pierre Robert på denne tiden. (Jeg venter selv på det tilbudet, da de ullklærne er supre.)

Anonymkode: 93f61...121

Takk for tips :blomst: (Jeg er ikke ts, men dette var interessant). Jeg skulle handle noe på COOP på nettet nå, men får feilmelding når jeg skal betale, gang på gang. Håper at det løser seg til senere i dag.

Er det flere av dere som får feilmelding etter at dere har klikket på bestill og betal?

Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke melde seg i ullgrupper på Facebook har kjøpt mye fantastisk flott der til en enormt billig penge. Senest i går en ullfleece dress fra joha med tags på til 330 inkludert frakt!

Anonymkode: 8e8c4...a08

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke melde seg i ullgrupper på Facebook har kjøpt mye fantastisk flott der til en enormt billig penge. Senest i går en ullfleece dress fra joha med tags på til 330 inkludert frakt!

249,- hos Småungene

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

249,- hos Småungene

Fra joha?

Skrevet

Sorry. Google ga meg dette søkeresultaten, men jeg ser nå at det er ull og ikke ullfleece

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...