Gå til innhold

Gdansk, Polen - beste restaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, 

Skal til Gdansk i november i 5 dager, og vil gjerne ha forslag til restauranter nært gamlebyen. 

Andre forslag til hva vi bør få med oss mens vi er der er hjertelig velkommen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi likte godt La pampa. Sempre pizza e vino har veldig god pizza til en rimelig penge. Og så var vi på en nydelig thai-restaurant som het Thao Thai fusion. 

Ungene elsket pastahouse, bitteliten takeaway restaurant med fersk pasta og nydelige sauser. 

• Liker 1
Skrevet

Både Prolouge og Piwna47 hadde knallbra mat! Anbefales på det sterkeste 😊

Anonymkode: b090b...a7d

• Liker 1
Skrevet
22 hours ago, Vannflaska said:

Heisann, 

Skal til Gdansk i november i 5 dager, og vil gjerne ha forslag til restauranter nært gamlebyen. 

Andre forslag til hva vi bør få med oss mens vi er der er hjertelig velkommen :)

http://besokpolen.blogg.no/ Har fått masse bra tips av Magda fra bloggen hennes, du kan også sende henne spørsmål og hun svarer typisk 1-2 dager etter på mail :) Hun bor i Gdansk selv.

• Liker 1
Skrevet

Likte veldig godt middagen på Prologue, men dessertene var ikke gode. 

• Liker 1
Skrevet

Bar Pod Ryba (bakte poteter) og Orginal Burger er gode lunsjsteder evt enkel middag!

Vi spiste eller på Pueblo (mexicansk), god mat og veldig gode drinker hvis man liker det.

Ellers var vi på Goldwasser restauranten, dyrt, men vi falt for atmosfæren. Fikk også god service og god mat der (5 retter). Så kan anbefales, men ja det er nok et sted som alle skal til...

Det nye museumet om 2.verdenskrig er også vært et besøk, vi brukte vel nesten fire timer der og kunne brukt mer. Bra laget, interessant og jeg ble iallefall veldig grepet av historiene og fremstillingen. Vurderte også båttur til Westeplatte, men rakk ikle det da vi brukte så lang tid på museumet.

Av annet så anbefaler jeg en time eller to på spa!

Anonymkode: a6ae0...478

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk alle sammen, setter pris på at dere orker å svare :)

Skrevet

Ritz Restaurant. Fy søren, det var helt fantastisk! Og billig.

Skrevet

Gold Wasser - ingen tvil. Beste  jeg har vært på. Utrolig god service, super god mat til en billig penge!!
Kjempe koselig lokale også :)

• Liker 1
Skrevet

Red door,topp mat  :-)

Skrevet

Piwna som de andre sier er veldig bra, det samme er Gdanski Bowke. Rapport på reisenettstedet mitt, Alltid Reiseklar, dersom du vil lese om stedene og se bilder av mat og interiør :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...