Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Har prøvd å få barn i 5 år uten hell. Har vært gjennom flere prøverørsforsøk hvor det har gått galt gang på gang. Sist forsøk var i august/september, da fikk vi ikke en gang satt inn egg. Nå går jeg bare og venter på mensen slik at jeg kan komme i gang med nytt forsøk, men saken er at den kommer ikke... Den skulle kommet forrige søndag, altså for 6 dager siden. Jeg har aldri opplevd at jeg har gått så lang tid over før, maks 1-2 dager. Det kjennes ut som den er på tur hvert øyeblikk, og det har det gjort en uke nå. De har kommet litt tegn til tynt brunlig utflod når jeg tørker meg. På tirsdag tok jeg en test, den var negativ. 

Hvordan skal jeg tolke dette? Jeg har gitt opp håpet om å bli gravid på egenhånd, da mannen min har ekstremt dårlig sædkvalitet og de har til og med problemer med å finne sædceller på labben under prøverørsforsøk. Men at jeg går så lenge over er mistenkelig. Jeg tørr egentlig ikke tenkte tanken og håpe på at det har skjedd et mirakel, men hvis jeg hadde vært gravid ville vel det slått ut på testen? Og hvorfor kommer det litt brunt utflod på papiret... Haff, blir gal av dette:huh:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du stresser med mensen, så utsetter du den. Du kan ikke utsette den i evig tid, så du vil begynne å spotte brunt/brun utflod. Dette kan vare i flere dager. Senk skuldrene, fokuser på noe helt annet. Du er nok ikke gravid. Gi det et par dager så kommer mensen. Var nettopp igjennom samme selv.

Anonymkode: fdc9f...916

Skrevet

Snakker om sola så skinner den! Rett etter at jeg postet innlegget var jeg på do og jeg hadde begynt å blø.. Da slapp jeg å lure mer på det i alle fall:P 

Tror du at kroppen utsetter mensen hvis jeg er stresset? Kan jo hende... Men jeg har vært mer stresset før uten at den har blitt forsinket:ler:

Jaja, da er det bare å begynne med sprøyter igjen i morgen!

Skrevet

Det er mer sannsynlig at kroppen har krølla litt med syklusen på grunn av hormonene du tok i forbindelse med prøverørsforsøket :) Lykke til med neste forsøk!

Skrevet
19 timer siden, miore skrev:

Det er mer sannsynlig at kroppen har krølla litt med syklusen på grunn av hormonene du tok i forbindelse med prøverørsforsøket :) Lykke til med neste forsøk!

Takk:hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...