Gjest æsj. Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 Jeg ble kvalm da jeg hørte på nyhetene at sykehus ansetter studenter til små inngrep på pasienter uten at pasienten har samtykket eller spurt på forhånd. Dette er å gå så langt over streken. Ikke nok med at de som må på sykehuset gruer seg,men de skal ha ukjente som tukler med deg mens du ligger halvveis i koma også. Jeg blir redd og kvalm jeg. Hva synes dere???
Retz Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 Personlig har jeg ingen problemer med å akseptere dette.
Gjest baby-E Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 de skal ha ukjente som tukler med deg mens du ligger halvveis i koma også. ukjente er de for meg alikevel, så akkuratt det er ikke problemet her syns jeg... Derimot at en ikke får beskjed om at det er en student som skal utføre det...
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 Jeg har fullstendig sykehusskrekk,så om noen skal lure meg mens jeg sover blir ikke min redsel og angst bedre. jeg vil jo gjerne vite hvem som skal tukle med kroppen min mens jeg ligger der besvisstløs. det er jammen meg min rettighet som pasient enten med sykehusangst eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå