Gå til innhold

Kjøpe bil med km-stand på over 400.000km???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har fått tilbud om å kjøpe en bil som har ått 405.000km. Bilen er eugodkjent til mai 2018. Det er VW Passat 2003 mod, diesel og automat 131hk. Automatkassen har jevnlig blitt byttet olje på, og skifet filter. Og bilen har også fulgt alt av servicer. Er en bedkjent som skal selge den. Dette blir bare en midlertidig bil frem til våren. Jeg er veldig skeptisk til km-standen. Men jeg prøvekjørte bil, var meget sprek og drar godt.Eneste er km-standen. Hva ville dere ha gjort?

Anonymkode: da5b4...d8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tatt den for vrakpanten minus.neste års årsavgift. 

Anonymkode: 196f3...401

Skrevet

Passat med den km? I så tilfelle ikke mere enn vrakpris. 

Anonymkode: 39008...4f3

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg har fått tilbud om å kjøpe en bil som har ått 405.000km. Bilen er eugodkjent til mai 2018. Det er VW Passat 2003 mod, diesel og automat 131hk. Automatkassen har jevnlig blitt byttet olje på, og skifet filter. Og bilen har også fulgt alt av servicer. Er en bedkjent som skal selge den. Dette blir bare en midlertidig bil frem til våren. Jeg er veldig skeptisk til km-standen. Men jeg prøvekjørte bil, var meget sprek og drar godt.Eneste er km-standen. Hva ville dere ha gjort?

Anonymkode: da5b4...d8f

Hadde ikke kjøpt den. Sikkerheten i biler fra den tid er ikke så god som i dag. Motoren kan ryke hva tid som helst selv om den har hatt service og er godkjent. Og husk vi går mot vinter. 

Anonymkode: e158d...725

Skrevet

Tråden er ryddet for oppfordring til lovbrudd.

Papirfly, mod.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...