Gå til innhold

God intruktør på SATS Tromsø/Langnes

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som trener på sats i tromsø(langnes?)?

Noen timer som anbefales? Har selv trent endel aerobics før men klarer ikke komme igang å trene igjen :-(

Trenger en time med en instruktør som kan sine saker og som spiller bra musikk! Er forøvrig veldig glad i step :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Timene der er VELDIG fulle, og da mener jeg katastrofalt fulle. Møt opp en halvtime før, og fortsatt er det kø. Alle instruktørene der er gode (med veldig få unntak), Veronica, Aimee, Tim, Anne, Marie, Linda, Lena, Cecilie... De har ikke så mange steptimer, en treertime tirsdag, en toer onsdag og full pakke torsdag. I tillegg til step/styrke og step puls som kanskje er blant de mest populære timene, og har veldig gode instruktører.

Og en aerobictime som begynner 1405 nå :), og der bytter de på; jeg liker den ene av instruktørene bedre enn den andre, men slik er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk!!

Frister ikke å stille seg i kø :roll:

Blir vel til at jeg bare blir hjemme å går tur...

Men ser det er en steppuls time idag der på langnes. Kanskje jeg drar bortover. Blir nedtur om det er sånn kø. Har trent sørpå og det er IKKE kø der+ man kan skrive seg på timene på forhånd...

Yakk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Step Puls timen anbefales på det varmeste! Instruktøren er en av de mest erfarne, og timen er virkelig bra. De legger ut listene 15min før, så hvis du er der litt før det, får du plass og kan gå og skifte.

Selv har jeg tenkt meg på aerobicen 1405, for å få en morsom trening før helga kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for motivasjonen !! :)

SKAL og MÅ bare gå. Er bare en terskel å komme over, det her med å komme igang igjen. Får bare være ute i god tid så blir alt så bra så!

God trening til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kommer til å bli fornøyd! Det er godt å få svettet litt før helga tar til, og da er step puls tingen. Jeg har ikke like store forhåpninger til den timen jeg selv skal på, siden de bytter instruktør annenhver gang, og min favoritt hadde den sist...

Men det blir sikkert bra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært på Steppuls i går med Anne,og idag med Aimee :P

Syns steppulstimen til Aimee var bedre enn den i går! Hun er ganske rå men syns det er bare bra det.

Men nå tror jeg at jeg skal hvile mine slitne ben noen dager-er STØL!! Men så deilig!

Var du på aerobic 2 i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på aerobic 2 i går, ja. Men var temmelig mellomfornøyd; instruktøren klarte ikke å holde jevnt tempo, for min del ble det for lavt. I tillegg rotet hun MASSE med programmet, og hadde nok en dårlig dag.

Aimee er min favoritt; hun kan få voksne menn til å grine, og sier fra hvis hun mener noen ikke jobber hardt nok. :)

Hun har stram opp 2 og høypuls uten hopp i morgen, men da står jeg over. De timene er så fulle, nettopp pga god instruktør.

Min plan for den dagen blir å løpe intervaller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...