AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #1 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har en bekjent som noen ganger sender ut "husk å elske hverandre, husk at et lite smil kan hjelpe en person, husk å være lykkelig, kutt ut alle falske venner". Er de veldig gode personer som vil spre lykke? Eller er de nedstemte,ensomme og bruker slike meldinger som en slags dekking eller terapi? jeg syns det er koselig med slike folk, men er de så fulle av kjærlighet? Anonymkode: 9ae61...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Del Skrevet 14. oktober 2017 Jeg syntes det er koselig og verden trenger helt klar flere oppløftende folk. Det spiller egentlig ingen rolle om de bare er flotte og glade og vil spre sin lykke, eller om de er nedstemte og bruker slike meldinger som en terapi og ved å minne på andre minner man på seg selv. Det får ikke være opp til oss å spekulere om andres privatliv Anonymkode: d29f8...ad6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå