Gå til innhold

Brudesalonger i Bergen?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvor jeg kjøper brudekjole i Bergen? Har dere forresten kjøpt eller leid kjole?

Skrevet

Hei !

Her er en ikke-brud som har dilla på kjoler + må finne "forlover"kjole

Kikki brud og selskapsklær er i Bergen.

Se kikki.no på nettet

Mye fint der :D

Gjest 17august
Skrevet

Finnes mange:

http://www.brudehuset.no Brukt av veldig mange. Ligger ved teateret

http://www.atelier-v.no Skreddersøm, ligger ved Marken

Sjekk Gule Sider, Brudekjoler - Bergen da får du ganske mange treff, men dette er de jeg kjenner.

Selv kjøpte jeg hos Evita Brudesalong på Askøy, har også hørt om mange som har vært i en butikk på Sotra.

Var veldig fornøyd med servicen hos Evita. Hjemmesiden deres er

www.evitabrud.no

Skrevet

Kikki ved Fløibanen er veldig hyggelig. Jeg var der og prøvde kjole, og hun var grei og kom med hjelp og tips. Det endte med at jeg syntes det hele var for dyrt uansett (det er vilt å betale 8000 kroner for en kjole bare man skal bruke én dag og aldri mer kan gå i!), så mamma har sydd en helt nydelig kjole til meg i stedet for omtrent tusen kroner :-)

Jeg har hørt at de i butikken i Marken er skikkelig fæle og sure, så de kan ikke anbefales. Damen på Sotra skal være helt fantastisk.

Lykke til!

Gjest Anonymous
Skrevet

Anbefaler Brudehuset på det varmeste, ellers har jeg hørt at de på Stora skal være veldig flinke og ha mye fint:)

Lykke til

Skrevet

Jeg vil på det varmeste anbefale Belle Amie på Hjellteryggen. Ypperlig service & meget flinke folk som jobber der! Det er er flott lokale med et bra utvalg av kjoler til enhver smak.

Jeg endte opp med å kjøpe kjolen min der (+ tilbehør)

Skrevet

Har både søster og veninner som har vore på Belle Aimee, og har høyrt KUN godord om dei!!

Sjølv får eg sydd kjole, og ventar no spent på første forslag frå sydamen, etter vårt siste møte for 2 veker sidan!!

340 dagar att!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Skrevet

Jeg kjøpte kjolen min brukt, men min mann leide hos Belle Amie på Hjelteryggen så vi var der en del ganger. De var helt fantastiske - både med oss og de kommende bruder som var der. Vil absolutt anbefale de. Har også hørt at Brudehuset på Engen skal være bra.

Hvis du skal få sydd kjole vil jeg anbefale Egge Søm og Design i Sandviken (Stølegaten). Hun er utrolig dyktig og ikke så veldig dyr. Var der flere ganger ifbm tilpasning av kjolen min.

mvh

juni02

Skrevet

Min erfaring fra brudebutikkene i Bergen er:

Brudehuset ved Engen; kjempeservice!!! Var forlover for en venninne som leide kjole der.

Vi var også innom Belle Amie, Sotra, var ikke fornøyd med servicen. Har hørt i ettertid at vi var litt uheldig med den personen som hjalp oss. Hun har visst rykte på seg og ikke være så serviceinnstilt :evil: Har hørt at andre har hatt kjempegod service der.

I Marken var jeg selv nå på jakt etter brudekjole. Elendig service!! Fikk ingen hjelp i det hele tatt. Hun som stod der var ikke interessert å selge meg en kjole, var mer opptatt av å henge over disken med noen papirer. :evil: Vil absolutt ikke anbefale dem nei. Vi gikk rystet ut derfra, meg og min forlover.

Var også en snartur innom Cleopatra på nøstet. Var kjempefornøyd med servicen der også jeg.

Anbefaler deg å ta en tur i en butikkene og få litt hjelp jeg. Tror de fleste er kjempeflinke til å finne kjoler som passer den enkelte.

Kjøpe/leie: Nå endte jeg opp med ikke tradisjonell brudekjole som jeg kjøpte i vanlig butikk. Hadde jeg funnet meg en tradisjonell brudekjole, så tror jeg at jeg ville ha leid den jeg.

Lykke til på jakten etter drømmekjolen!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...