Gå til innhold

Hvordan legge inn filer i program?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt ekstra bakgrunner og animasjoner til et videoprogram, men de ligger jo bare på maskinen min, hvordan får jeg dem inn så programmet jeg bruker skjønner at de er der?

Har noen peiling?

Anonymkode: d9be0...63b

Skrevet

Jeg tror nok du må være mindre sparsom på opplysninger om både program/software, filformat og hva du ønsker å oppnå for at noen skal kunne hjelpe deg.

• Liker 2
Skrevet

Ok, sorry! :P

Det er et software som heter Easy VSL, det er for å lage videotekster på jobben. Jeg har lastet ned alt, og lagt inn audiofiler i en mappe som hadde like filer i seg, men hva gjør jeg når de andre mappene ikkke finnes fra før? Bare legger dem inn i hovedmappa til programmet? Jeg bruker forresten Mac.

Takk for svar!

Skrevet

Det er altså noen mapper der, men ingen som inneholder "backgrounds" f eks og det er jo en haug bakgrunner å velge i programmet, så jeg fatter ikke hvor de ligger...

TS

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, sorry! :P

Det er et software som heter Easy VSL, det er for å lage videotekster på jobben. Jeg har lastet ned alt, og lagt inn audiofiler i en mappe som hadde like filer i seg, men hva gjør jeg når de andre mappene ikkke finnes fra før? Bare legger dem inn i hovedmappa til programmet? Jeg bruker forresten Mac.

Takk for svar!

Usikker på hva du mener med at du har lagt inn "audiofiler i en mappe som hadde like filer i seg". Dette kan jo være hvilken som helst mappe med mp3, wav, wma etc.filer uten at det har noe med det programmet du bruker å gjøre. Om du klarer å finne frem til hvor programmet fysisk ligger på din disk burde det være mulig å navigere seg til korrekt mappe for å legge inn disse filene. Kan hende programmet har en import/place/insert (whatever)-funksjon som gjør at du kan plassere bl.a bakgrunner og annen grafikk i programmet, men det er nesten umulig for meg eller noen andre å si noe om så lenge man selv ikke kjenner programmet. Det bør finnes tutorials eller andre videoer som følger med programmet eller som ligger på YT som kan hjelpe deg. 

Lykke til.

Skrevet
29 minutter siden, ElectricScum skrev:

Usikker på hva du mener med at du har lagt inn "audiofiler i en mappe som hadde like filer i seg". Dette kan jo være hvilken som helst mappe med mp3, wav, wma etc.filer uten at det har noe med det programmet du bruker å gjøre. Om du klarer å finne frem til hvor programmet fysisk ligger på din disk burde det være mulig å navigere seg til korrekt mappe for å legge inn disse filene. Kan hende programmet har en import/place/insert (whatever)-funksjon som gjør at du kan plassere bl.a bakgrunner og annen grafikk i programmet, men det er nesten umulig for meg eller noen andre å si noe om så lenge man selv ikke kjenner programmet. Det bør finnes tutorials eller andre videoer som følger med programmet eller som ligger på YT som kan hjelpe deg. 

Lykke til.

Takk for svar. Jeg mente selvsagt i programmappa, så audiofilene kom inn i programmet, men det er ikke NOE der med de andre tingene, og det synes jeg er så merkelig. Ingen på you tube lurer visst på det samme, det er kanskje ikke et mye brukt program. Jeg får vel bare vente på kundeservice. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...