Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp fått jobb i EY.

Noen som jobber der/har kunnskap om firmaet?

Jeg er spent på hva som skjer nå i perioden før jeg ansettes, hva som møter meg som nyansatt, men også mer generelle ting som f.eks. lønnsutbetalingsdato.

Ser nettsiden nevner at man vil motta en velkomstpakke 24 timer etter man har signert; noen som kjenner til dette?

Anonymkode: 469a1...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(Fikk jobb for noen uker siden, men har ikke signert kontrakten før i dag pga forhandlinger).

Skrevet

De som har ansatt deg bør vel kunne hjelpe :)

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei!

Jeg har nettopp fått jobb i EY.

Noen som jobber der/har kunnskap om firmaet?

Jeg er spent på hva som skjer nå i perioden før jeg ansettes, hva som møter meg som nyansatt, men også mer generelle ting som f.eks. lønnsutbetalingsdato.

Ser nettsiden nevner at man vil motta en velkomstpakke 24 timer etter man har signert; noen som kjenner til dette?

Hør med arbeidsgiver om plan for f.eks. opplæring og om det er noe du kan sette deg inn i selv før opplæring dersom du ønsker. Firmaet burde du vel egentlig ha litt kunnskaper om i og med at du skal begynne der? Normalt å vite litt når man søker jobben blant annet. 

Velkomstgaven får du vel dersom de har en slik gode. Men det er vel ikke derfor du har søkt jobben akkurat. Får du den så får du den og om ikke bør det ikke gjøre noe. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...