AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Noen som har testet det? Jeg må få fjerna endel ansiktshår (har pcos) og ønsker å enten bruke voks eller epileringsmaskin. Må ha pause fra barbering for jeg får så mye sår hud av det. Barberer hver dag. Så. Kan bedøvelseskrem hjelpe slik at jeg får fjernet hår uten for mye smerter? Anonymkode: 7d624...b30
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg har prøvd Xylocain før epilering, men synes ikke det hjelper noe særlig. Tror hårrøttene sitter lenger med enn kremen virker. Tror jeg ville kostet på meg en profesjonell voksing. Med hotwax bør det kunne være gjennomførbart (men ikke nødvendigvis behagelig). Det kjedelige er at håret må ha en viss lengde først. Har du vurdert laser for en mer varig løsning? Anonymkode: 64680...025
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #3 Skrevet 14. oktober 2017 Bedøvelseskrem funker bare i øverste hudlag såvidt jeg har skjønt? Hårroten er jo dypere, men du blir vant med smerten etter noen ganger. Du kan også bruke smertefri IPL laser for hårfjerning ,de er ekstra effektive mot spesielt mørke og tykke hår. Kjøpes for et par tusenlapper på elkjøp. De kan trygt brukes i ansiktet, og er for alle områder på kroppen. Anonymkode: 16ff7...a71
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2017 #4 Skrevet 28. oktober 2017 På 13.10.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev: Noen som har testet det? Jeg må få fjerna endel ansiktshår (har pcos) og ønsker å enten bruke voks eller epileringsmaskin. Må ha pause fra barbering for jeg får så mye sår hud av det. Barberer hver dag. Så. Kan bedøvelseskrem hjelpe slik at jeg får fjernet hår uten for mye smerter? Anonymkode: 7d624...b30 Jeg har selv PCOS. Bruker voks, epilering eller trå metoden. Kjør på. Du klarer det.Finnes endel steder du kan få gjort det. Evt sjekk ut YouTube. Anonymkode: 3472e...e1d
chouette Skrevet 28. oktober 2017 #5 Skrevet 28. oktober 2017 (endret) Emblaplaster bedøver litt bedre enn Xylocain. Endret 28. oktober 2017 av toothfairy
Gjest Sonic Skrevet 28. oktober 2017 #6 Skrevet 28. oktober 2017 Ville spandert på meg profesjonell voksing, eller laser ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå