Gå til innhold

Bedøvelseskrem ved epilering i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testet det?

Jeg må få fjerna endel ansiktshår (har pcos) og ønsker å enten bruke voks eller epileringsmaskin. Må ha pause fra barbering for jeg får så mye sår hud av det. Barberer hver dag. 

Så. Kan bedøvelseskrem hjelpe slik at jeg får fjernet hår uten for mye smerter?

Anonymkode: 7d624...b30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd Xylocain før epilering, men synes ikke det hjelper noe særlig. Tror hårrøttene sitter lenger med enn kremen virker.

Tror jeg ville kostet på meg en profesjonell voksing. Med hotwax bør det kunne være gjennomførbart (men ikke nødvendigvis behagelig). Det kjedelige er at håret må ha en viss lengde først.

Har du vurdert laser for en mer varig løsning?

Anonymkode: 64680...025

Skrevet

Bedøvelseskrem funker bare i øverste hudlag såvidt jeg har skjønt? Hårroten er jo dypere, men du blir vant med smerten etter noen ganger.  Du kan også bruke smertefri IPL laser for hårfjerning ,de er ekstra effektive mot spesielt mørke og tykke hår. Kjøpes for et par tusenlapper på elkjøp. De kan trygt brukes i ansiktet, og er for alle områder på kroppen. 

Anonymkode: 16ff7...a71

• 2 uker senere...
Skrevet
På 13.10.2017 den 23.00, AnonymBruker skrev:

Noen som har testet det?

Jeg må få fjerna endel ansiktshår (har pcos) og ønsker å enten bruke voks eller epileringsmaskin. Må ha pause fra barbering for jeg får så mye sår hud av det. Barberer hver dag. 

Så. Kan bedøvelseskrem hjelpe slik at jeg får fjernet hår uten for mye smerter?

Anonymkode: 7d624...b30

Jeg har selv PCOS. Bruker voks, epilering eller trå metoden.  Kjør på. Du klarer det.Finnes endel steder du kan få gjort det. Evt sjekk ut YouTube.

Anonymkode: 3472e...e1d

Skrevet (endret)

Emblaplaster bedøver litt bedre enn Xylocain.

Endret av toothfairy
Skrevet

Ville spandert på meg profesjonell voksing, eller laser ? :hug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...