Gå til innhold

Produkter/behandling som retter ut håret?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke så langt hår (skulderlengde), men stort sett går jeg alltid med håret i hestehale. Det er kun fordi jeg faktisk ikke kan gå med håret utslått da det ikke ser ut. Håret mitt krøller seg eller kruser seg til, så det ser konstant bustet ut. Håret ser veldig fint ut når jeg bruker rettetang, men det har jeg rett og slett ikke til til på morgenen da jeg drar på jobb allerede halv seks om morgenen. Jeg skulle ønske jeg kunne slippe å konstant bare måtte gå med håret i hestehale!

Finnes det noen produkter man kan bruker som retter ut håret litt? Jeg ønsker meg "flatere" hår eller at det ikke kruser seg så mye oppover så jeg ser ut som et lykketroll.. 

Anonymkode: cf8b0...2d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Keratinbehandling. 

Skrevet

Jeg tok keratinbehandling hos frisør i Polen for 2 måneder siden, veldig fornøyd. Har fortsatt veldig fint hår syns jeg, ikke krusete slik det var før. 

Lurer på å bestille på nett og prøve selv, for har ikke råd til å gjøre det hos frisør i Norge. 

Må foresten være nøye på å bruke shampoo uten sulfat etterpå, da holder det seg lenger. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...