ikka2011 Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 Skal dere ha tema Bryllup??? http://www.bryllup.dk/bryllupsforum/index.php?showforum=50&prune_day=100&sort_by=Z-A&sort_key=last_post&topicfilter=all&st=0[/quote
Gjest *-*Pinky*-* Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 Kjempe fin side med maaange ideer.. Men jeg sku ønske der var ett tema om calla liljer også...
Gjest MrsL Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 Vi hadde ikke temabryllup, men vi brukte callaliljer. Temabryllup er vel mer sånn middelalderen, vinter osv?
ikka2011 Skrevet 22. januar 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2005 Kjempe fin side med maaange ideer.. Men jeg sku ønske der var ett tema om calla liljer også... Eg er og på jakt etter alt me calla liljer....... På den siden hadde dei mange buketter og lignende...
Gjest MrsL Skrevet 22. januar 2005 #5 Skrevet 22. januar 2005 Her kan dere finne blomsterbuketter med callaliljer Her kan dere finne forskjellige farger på calla
Martha Stewart Skrevet 22. januar 2005 #6 Skrevet 22. januar 2005 Tilfeldigvis blir temaet fransk for vår del: Fransk middag, kake fra fransk konditori og bryllupsreise til Frankrike! :-) Helt tilfeldig er det på en måte ikke heller, for fransk kultur byr jo på mye av det ypperste innen det meste! Og vi setter utrolig pris på gourmetmat. Her finner man bilder av buketter og oppsatser med f.eks calla: (man må klikke seg frem i bildene) WeddingChannel (her må du registrere deg) Bride's Modern Bride
Bokalven Skrevet 23. januar 2005 #7 Skrevet 23. januar 2005 Skal dere ha tema Bryllup??? Er ikke temaet her bryllup allerede?
Snutus Skrevet 23. januar 2005 #8 Skrevet 23. januar 2005 Tilfeldigvis blir temaet fransk for vår del: Fransk middag, kake fra fransk konditori og bryllupsreise til Frankrike! :-) Helt tilfeldig er det på en måte ikke heller, for fransk kultur byr jo på mye av det ypperste innen det meste! Og vi setter utrolig pris på gourmetmat. Ikke så dumt det, nei. Jeg har bodd et år i Frankrike og kan ikke si annet enn at jeg savner både maten, vinen og landet.
TeddyToria Skrevet 23. januar 2005 #9 Skrevet 23. januar 2005 Er ikke temaet her bryllup allerede? Vi skal ikke ha "temabryllup" i den forstand, men vi vil jo ha en helhet i det - slik at det er noe som kommer til å gå igjen, slik som farger og blomster... Må det være så mye mer tematisert enn det da!??
Augustbrud02 Skrevet 25. januar 2005 #10 Skrevet 25. januar 2005 Vi hadde ikke noe tema-bryllup nei, men skulle jeg ha valgt noe ville jeg gjerne hatt et i middelalder-stil (men er ikke sikker på om min mann ville ha likt den ideen like godt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå