Gå til innhold

Tema Bryllup??

Tema Bryllup???  

1. 1. Tema Bryllup???

• Ja
      3
    • Nei
      9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest *-*Pinky*-*
Skrevet

Kjempe fin side med maaange ideer..

Men jeg sku ønske der var ett tema om calla liljer også...

Skrevet

Vi hadde ikke temabryllup, men vi brukte callaliljer.

Temabryllup er vel mer sånn middelalderen, vinter osv?

Skrevet
Kjempe fin side med maaange ideer..

Men jeg sku ønske der var ett tema om calla liljer også...

Eg er og på jakt etter alt me calla liljer.......

På den siden hadde dei mange buketter og lignende...

Skrevet

Tilfeldigvis blir temaet fransk for vår del: Fransk middag, kake fra fransk konditori og bryllupsreise til Frankrike! :-)

Helt tilfeldig er det på en måte ikke heller, for fransk kultur byr jo på mye av det ypperste innen det meste! Og vi setter utrolig pris på gourmetmat.

Her finner man bilder av buketter og oppsatser med f.eks calla: (man må klikke seg frem i bildene)

WeddingChannel (her må du registrere deg)

Bride's

Modern Bride

Skrevet
Skal dere ha tema Bryllup???

Er ikke temaet her bryllup allerede? :roll:

Skrevet
Tilfeldigvis blir temaet fransk for vår del: Fransk middag, kake fra fransk konditori og bryllupsreise til Frankrike! :-)

Helt tilfeldig er det på en måte ikke heller, for fransk kultur byr jo på mye av det ypperste innen det meste! Og vi setter utrolig pris på gourmetmat.

Ikke så dumt det, nei. Jeg har bodd et år i Frankrike og kan ikke si annet enn at jeg savner både maten, vinen og landet.

Skrevet

Er ikke temaet her bryllup allerede? :roll:

:hoho:

Vi skal ikke ha "temabryllup" i den forstand, men vi vil jo ha en helhet i det - slik at det er noe som kommer til å gå igjen, slik som farger og blomster... Må det være så mye mer tematisert enn det da!??

Skrevet

Vi hadde ikke noe tema-bryllup nei, men skulle jeg ha valgt noe ville jeg gjerne hatt et i middelalder-stil (men er ikke sikker på om min mann ville ha likt den ideen like godt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...