Gå til innhold

Nabojenta er antagelig utro - ekkel følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forleden dag ble jeg vitne til det som høyst antagelig er en utro nabo. Det bor et ungt par rett over meg. Hun ene er uføretrygdet eller arbeidsløs og er hjemme hele dagen, mens kjæresten hennes jobber fast. Her om dagen ventet jeg besøk og da jeg hørte en som kom inn i gangen så jeg ut av kikkehullet. Det var ikke besøket jeg ventet men en mann som gikk opp. Jeg tenkte ikke noe særlig mer på det, men ca. en time senere forsvant samme mannen ut igjen. 10 minutter etter kom kjæresten hennes hjem. 

Jeg er absolutt ikke typen som snoker, men jeg syns det lukter veldig ugler i mosen, og mistanken forsterkes litt av at hun er arbeidsløs og hjemme hele dagene, mens han jobber ganske mye. Jeg ser dem  ganske ofte, men aldri sett dem sammen med denne mannen som jeg bare har sett den ene gangen, men så er jeg også sjeldent hjemme på dagtid. 

Jeg kjenner ikke disse personlig, har bare hilst, og det virker fullstendig håpløst å skulle si noe både fordi jeg kan ta feil, men også fordi jeg ikke liker å legge meg opp i andres privatliv. Likevel merker jeg at det plager meg veldig. Det er noe med hele situasjonen der dette er et par med lite penger, der kjæresten tilsynelatende forsørger henne, som plager meg.

Anonymkode: d1572...c9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts igjen: har egentlig ikke noe spørsmål annet at jeg lurer på hva andre vil gjort i samme situasjon? Forsøkt å finne ut mer og fortalt det? Hvis ikke, hvordan klare å gi blaffen i empatien jeg føler for kjæresten hennes?

Skrevet

Hvorfor går du utfra at de hadde sex?

Anonymkode: 26cd7...aeb

• Liker 29
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forleden dag ble jeg vitne til det som høyst antagelig er en utro nabo. Det bor et ungt par rett over meg. Hun ene er uføretrygdet eller arbeidsløs og er hjemme hele dagen, mens kjæresten hennes jobber fast. Her om dagen ventet jeg besøk og da jeg hørte en som kom inn i gangen så jeg ut av kikkehullet. Det var ikke besøket jeg ventet men en mann som gikk opp. Jeg tenkte ikke noe særlig mer på det, men ca. en time senere forsvant samme mannen ut igjen. 10 minutter etter kom kjæresten hennes hjem. 

Jeg er absolutt ikke typen som snoker, men jeg syns det lukter veldig ugler i mosen, og mistanken forsterkes litt av at hun er arbeidsløs og hjemme hele dagene, mens han jobber ganske mye. Jeg ser dem  ganske ofte, men aldri sett dem sammen med denne mannen som jeg bare har sett den ene gangen, men så er jeg også sjeldent hjemme på dagtid. 

Jeg kjenner ikke disse personlig, har bare hilst, og det virker fullstendig håpløst å skulle si noe både fordi jeg kan ta feil, men også fordi jeg ikke liker å legge meg opp i andres privatliv. Likevel merker jeg at det plager meg veldig. Det er noe med hele situasjonen der dette er et par med lite penger, der kjæresten tilsynelatende forsørger henne, som plager meg.

Kjenner du disse naboene? Om ikke drit nå i det. Ikke din sak eller ditt problem

• Liker 12
Gjest boblebrist
Skrevet

Høyst antagelig er vel å ta litt hardt i når alt du har sett er et besøk av en mann. Det kan være broren hennes før alt du vet. Jeg hadde passet mine egne saker i denne situasjonen. 

Skrevet

Hvorfor kan det ikke være broren? Eller en venn? Eller hva som helst? 

• Liker 18
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor går du utfra at de hadde sex?

Anonymkode: 26cd7...aeb

Tenkte jeg også, kjapp i avtrekkeren i allefall! 

Enig med @boblebrist

• Liker 5
Skrevet

Snakk om å dømme uten å vite... noe egentlig. 

Hva om dette var en venn av henne som bare var innom en tur? 

Hva om det var broren hennes? Du kjenner dem jo ikke personlig så hva veit du egentlig? 

Det kan ha vært en annen slektning

har hun ikke lov til å få folk på besøk når hun er ufør? 

Har ikke jenter lov til å ha guttevenner på kaffebesøk når de har kjæreste?  

Har ikke jenter lov til å kjenne menn? Eller er det det at de ikke skal få lov til å ha besøk av dem uten at kjæresten er til stede? 

Anonymkode: efe55...fc2

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, Maleficenta skrev:

Kjenner du disse naboene? Om ikke drit nå i det. Ikke din sak eller ditt problem

Du har rett, men jeg er nok ikke typen som ikke bryr seg om andre bare fordi jeg ikke kjenner dem. Men jeg kan vel strengt talt ikke gjøre noe annet.

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Hvorfor kan det ikke være broren? Eller en venn? Eller hva som helst? 

Hun har etter hva jeg har skjønt ikke så mange sosiale relasjoner, men for alt jeg vet kan det være en bror. 

Skrevet

Du har jo uansett ikke bevis ts. 

Gjest boblebrist
Skrevet

For å svare på hvordan du kan gi blaffen i empatien du føler så kan du jo spørre deg selv hvor den kommer fra. Du virker for eksempel veldig opptatt av at hun er arbeidsledig og han ikke er det, og har tydeligvis gjort deg en del tanker omkring dette allerede før du så denne mannen på besøk. 

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du forelsket i kjæresten hennes ts?

Anonymkode: 1530c...379

• Liker 5
Skrevet

Det kan ha vært elektriker, rørlegger, snekker, nav, lærer, kompis, sosialarbeider, etc... 

Anonymkode: f91ab...ecf

• Liker 6
Skrevet

Hvordan vet du at hun er arbeidsløs? Og er det mer sannsynlig at man er utro om man er arbeidsløs?

Bra du ikke er så mye hjemme da, du kunne jo blitt utro selv.

Anonymkode: ee88a...302

• Liker 5
Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje det er en kompis, fetter, etc. Hva vet du egentlig? Har du sett noe utroskap? 

Anonymkode: 8b833...86e

• Liker 2
Skrevet

Hvis han kom og dro etter litt over en time så var det høyst sannsynlig en fra helseteamet hennes. Kanskje en støttekontakt, en psykolog, en fysioterapeut, en sosionom eller lignende. 

Nå kan ikke jeg veldig mye om utroskap men kan heller ikke se for meg at kvinner har "dick appointments" for det tar tid å bli kåt, og det er jo flørten før og kosen etter også  , og helst den intelektuelle praten ut kvelden eller natten som er det kvinner som er utro savner. Om det KUN er en bedre pikk hun vil knulle så tviler jeg sterkt på at det hadde blitt gjort 10 minutter før kjæresten kom hjem for sex legger jo igjen en slags lukt av sex også. 

Merkelig konklusjon du trakk bare fordi hun hadde besøk av en mann i en time. For at du vet kan det være den ansatte fra gravsten byrået som var der for å snakke om arrangering av begravelsen til hennes nyavdøde mor eller whatever. 
Utroskap ville ikke engang streifet meg . 

Anonymkode: 9b3a7...775

• Liker 8
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at hun er arbeidsløs? Og er det mer sannsynlig at man er utro om man er arbeidsløs?

Bra du ikke er så mye hjemme da, du kunne jo blitt utro selv.

Anonymkode: ee88a...302

Enig, det var helt merkelig hypotese 

Anonymkode: 9b3a7...775

Skrevet

Pass dine egne saker

Anonymkode: fd970...0ec

• Liker 1
Skrevet
56 minutes ago, AnonymBruker said:

Dette var høyst sannsynlig ikke en utro nabo. Du er absolutt typen som snoker. Du legger deg opp i andres privatliv. Slutt med det.

Anonymkode: b3031...6c9

• Liker 17
Skrevet

Hjelpes meg. Jeg går selv på AAP, er mye hjemme på dagen. Nå er jeg singel da, men har da besøk av menn iblant uten at vi har sex. Jeg har familie og venner.

Og på deg høres det ut som stakkars mann, som må forsørge denne fattige late kvinnen, som selvfølgelig puler andre menn. Som sagt jeg går selv på AAP. Har hatt bedre økonomi enn mine 2 siste kjærester. Jeg eier min egen leilighet, har ikke noe gjeld, har ikke bil og har utbetalt ca 20 000 kr i måneden. Ja, de mennene jeg har datet, har hatt mer utbetalt enn meg, men de har boliglån og billån. Så de har mye høyere utgifter enn meg, og da mindre å rutte med.

Anonymkode: 9fc35...6c2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...