AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 De kattene jeg hadde løp alltid og gjemte seg om noen ringte på, og fikk jeg besøk så gjemte de seg alltid under dyna en stund før de turte å kikke fram og hilse. Noen som vet hvorfor så mange katter er skeptiske til besøk? Anonymkode: 8b3f7...905
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #2 Skrevet 13. oktober 2017 Fordi de ikke kan vite om besøket er en fare eller ikke. Anonymkode: 75195...25e 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #3 Skrevet 13. oktober 2017 Katter er vel forskjellige der. Jeg har hatt katter som har elsket absolutt alle mennesker, men de jeg har nå er ganske sjenerte av seg. At de ikke liker lyden av ringeklokker, kan jeg godt forstå, det gjør ikke jeg heller:) Anonymkode: 70d43...87a
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 1; lyden av en ringeklokke skjærer i ørene dems, som gjør at de forbinder besøkende med ubehag. 2: de er usikre når fremmede kommer inn på deres terretorie 3: de er dårlig sosialiserte Anonymkode: 972aa...ba1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå