Gå til innhold

Pruting på bruktbil hos forhandler

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det vanlig å prute på prisen når man kjøper bruktbil hos forhandler? 

Er det vanlig å be om å få med ekstra utstyr i stedet for å prute på prisen? Som for eksempel dab+ eller motor- og kupevarmer?

Anonymkode: f45e4...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanlig å prute. I disse tider, med så mye bruktbiler er det kjøpers marked. Mange bilforhandlere sliter med å bli kvitt de. Mye innbyttebil osv. De skal tjene penger på bilene. De har en del å gå på. Jeg vil prute, fremfor å kreve noe ekstrautstyr. Gjør deg kostbar. By på bilen..blir det nei..så gå!!! Bruk taktikk. Skal du ha litt nyere bil ,prøv privatmarkedet

Anonymkode: b284a...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nok neppe motor og kupé varmer med på kjøp av bruktbil, mulig du kan få en dab+ adapter. De fleste gir en gratis service el. lignende med på kjøpet. 

Anonymkode: e8092...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også heller ha prutet på pris. De siste bilene jeg har kjøpt, eller har hjulpet venner med å kjøpe - jeg er ganske komfortabel med pruting - har fått rabatter på mellom 15-25%. Vær innstilt på at dette kan ta litt tid da. Men spesielt nå mot årsslutt vil selgere gjerne piffe opp statistikken litt, og lar heller flere biler gå billig. Press på og vis ingen nåde! :)

Anonymkode: bcc84...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...