AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Man har jo en boks med Venner på Facebook hvor 6 venner vises. Den har vært vist etter de jeg ble venner med sist. Jeg har styra litt med en fyr i det siste og vi har vært Facebook venner i maaange år! Plutselig ligger han først i denne "venne boksen" etterfulgt av de jeg ble venn med på Facebook nå nylig. Vi har ikke likt de samme innleggene eller bildene. Ikke pratet i chatten på Facebook. Vi har sendt SMS og ringt hverandre. Plukker Facebook opp at vi har sms'et g ringt hverandre eller kan det bety at han har vært mye på profilen min i det siste? Anonymkode: a598a...b24
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #2 Skrevet 14. oktober 2017 Facebook most likely takes into account whose friends profiles (and photos) you view and who your friends view. And then compares these profile views in relation to all of your friends (or in the case of your friends, what other friend profiles and photos they view more often). So if Facebook notices that one of your friends views your profile more often than their other friends’ profiles, then more than likely this friend’s picture will start showing up in your friends box, especially if you view their profile too. While these 9 friend pics do seem to change frequently, and still have around 2 random friends showing up to mix things up, overall your friends who show up in your 9 friends list box, are much more likely to be “connected” to you on some level, whether directly or indirectly, as compared to your other friends who don’t show up very often. Anonymkode: e8a86...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå