Gjest impressa Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Annenhver tråd i samlivsdelen starter eller ender med det. Ikke bare er det forenklende og unyansert, det er så utrolig lite interessant.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #2 Skrevet 13. oktober 2017 Enig! Prøver å kompensere med å starte mange aspergerstråder, men folk blir bare sure om man prøver å diskutere annet enn kjønn. Anonymkode: ff15a...a15 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #3 Skrevet 13. oktober 2017 Enig! Er. Så. Dritt. Lei! Anonymkode: 54d6a...cfe
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #4 Skrevet 14. oktober 2017 Kvinner kriger mot menn. Ironien er at hvis rollene var byttet om på ville det vært ekstremt turn off på kvinner. Det er egentlig grunnen til at jeg ikke klarer å respektere feminisme. Det forstyrrer balansen. Ser for meg ansiktet til kvinnen hvis en mann kommer til henne og klager sin arme råd, setter på pitchen og de høye tonefrekvensene. Over tid, minst 5 minutter med lydtortur. Og hun bare kjenner at hun tørker ut, hele henne tørker ut. Hun prøver, som en barsk kvinne, å være forståelsesfull, men det er KLIN UMULIG. Og i tillegg til det må hun mobilisere trøst til ham mens hele seksualiteten går til helvete. Anonymkode: b3ef4...48b
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #5 Skrevet 14. oktober 2017 Det er interessant for man kan vise forskjellen mellom kvinner og menn Og at kvinner skal innse hvor privligerte de egentlig er. Norske kvinner er de mest priviligerte i hele verden. Alikevel klager og griner de. Men igjen, det ligger i en kvinnes natur å aldri klare være fornøyd med en dritt Anonymkode: aed42...e6a
Gjest NotNaomi Skrevet 14. oktober 2017 #6 Skrevet 14. oktober 2017 Det er noe av det nedrige her. Kvinner er ikke et hår bedre enn menn iblant. Jeg er veldig mot kvinnehatere her,men jeg ser at kvinner også hetser menn. Lite inspirerende for å si det sånn. Lite smart og innsiktsfullt ikke minst! Det er bare sybjektive meninger ut fra hva en har opplevd selv,og det blir for dumt å skjære alle over en kam.
herzeleid Skrevet 15. oktober 2017 #7 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg synes forskjeller mellom kjønn og folkegrupper er kjempeinteressant, særlig forklaringene og mekanismene som ligger til grunn. Noe av dette kommer av at spørsmål om hvorfor vi er som vi er og hvordan vi har blitt som vi har blitt, i seg selv er uhyre interessant. I tillegg er det interessant fordi forståelsen av forskjellene mellom kjønnene kan si oss mye om hvordan man kan minske ulikheten mellom kjønnene og hvorvidt det i det hele tatt er ønskelig eller gunstig. Eksempelvis virker det dumt å fokusere på lønnsforskjell mellom kvinner og menn uten å anerkjenne forskjellene mellom kvinner og menn som bidrar til denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå