Gå til innhold

blir dere sjekket opp?

mulle

Anbefalte innlegg

Gjest *Fiona*

Neivel. Og her ser vi hvorfor Singel tråden sporet av :o

1. Når jeg sier PANG så mener jeg den spontane prosessen som av og til skjer mellom to mennesker. Det ligger i ordet spontan at det ikke kan styres i nevneverdig grad... Hvis jeg skal manipulere frem at noen skal føle PANG med meg, vil jeg aldri være trygg på at det er MEG vedkommende har PANG med.

Og nå er jeg allerede i ferd med å forklare selvforklarende ting igjen, så jeg tror jeg klok av skade gir meg her.

2. fordi det er tilfeldig

3. Ja, men ingen garanti

4. Neivel. Sett det sjøl kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm, hvis det var meg du sikta til her så har det mye å gjøre med at jeg IKKE er singel og ikke er så interessert i andre enn den jeg har....

Men ellers så har det også litt å gjøre med MÅTEN man går fram på. De som kommer fram og spør "Hei vil du bli med meg hjem" som første setning gidder jeg ikke å legge noe tid på å "let down easy" liksom...

Mente Mulle og "gjest" . Mente ikke noe vondt ment heller . Bare det at det hele var litt morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Veit de, eg trur det er litt lurt å leike litt med blikk- kontakt før ein tar fysisk kontakt. Dermed veit ein jo litt meir korleis eit framstøt blir tatt imot. Tar som regel kontakt med interessante kandidatar eg, er ikkje nett kjend som sky og forsiktig med manglande sjølvtillit nei... :wink: Og eg forstår veldig godt om menn ikkje torer ta kontakt, mange jenter kan vere ganske krasse i avvisninga. Men for min eigen del kan eg sei at full er det dårlegaste sjekketrikset av alle, det er jo også då ein gjer teite framstøt... Og det gjeld damer og ja :wink: Nei, ikkje meir rusa enn litt lett i hovudet, og ta det litt med ro. Og så er vi ganske mange som ikkje likar å bli sjekka opp halv tre om natta med invitasjon heim nei... Så desperat blir eg nok aldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Når jeg sier PANG så mener jeg den spontane prosessen som av og til skjer mellom to mennesker. Det ligger i ordet spontan at det ikke kan styres i nevneverdig grad...

Med pang mener du vel det mange kaller kjemi? Eller tar jeg helt feil nå?

Hvis jeg skal manipulere frem at noen skal føle PANG med meg, vil jeg aldri være trygg på at det er MEG vedkommende har PANG med.

Og nå er jeg allerede i ferd med å forklare selvforklarende ting igjen, så jeg tror jeg klok av skade gir meg her.

Hvis du mener de ikke har pang med deg, hva skal de da ha pang med? Det er jo nettopp du som som har utløst panget.

2. fordi det er tilfeldig

Sprøyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Men for min eigen del kan eg sei at full er det dårlegaste sjekketrikset av alle' date=' det er jo også då ein gjer teite framstøt... Og det gjeld damer og ja :wink: [/quote']

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist helg var jeg på ett utested hvor vi møtte mange av folka som jeg kjenner og som er medlemmer i den org. jeg er medlem i. To gutter som er i org. satte seg ned og pratet med meg, uten at jeg hadde gjort noe som helst, satt stille og drakk min solo... Men det er da vel ikke å bli sjekket opp, er det vel det? Når to gutter i org, som jeg forøvrig ikke kjenner, setter seg ned, omtrent etter tur, for å prate? Søte var de og, men han ene har kjæreste, så den saken er jo grei :sjenert: .... Men jeg pratet kjempe mye med begge og det var kjempe fint å prate.. Selvom jeg er litt sjernert, men så fort man blir kjent med meg kan jeg nok være ganske hyggelig :ler: Må bare være litt varm i trøya.. :oops:

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veit de' date=' eg trur det er litt lurt å leike litt med blikk- kontakt før ein tar fysisk kontakt.[/quote']

Fysisk kontakt? Bør vel kanskje åpne kjeften litt også? Men å starte med blikk er ikke så dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Men ellers så har det også litt å gjøre med MÅTEN man går fram på. De som kommer fram og spør "Hei vil du bli med meg hjem" som første setning gidder jeg ikke å legge noe tid på å "let down easy" liksom...

Vel, ikke alle som sier dette tenker bare på en ting!

Noen er faktisk veldig interessante i ettertid også :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

:ler:

Aner ikke. Vet ikke om du spør i rett forum en gang :wink: Jeg har tatt ferie med alle mine, tror jeg.

Enig i at det der med signaler er viktig, men det er jo altså tusen millioner måter å vise interesse på, så en har jo liksom blanke ark hver gang føler jeg. Det som føles åpenbart for noen, er det ikke for andre osv. Neon bruker kroppsspråk mye også til venner og mener ikke noe flørtende med det (og tar livet av en annen stakkar som er mindre fysisk av seg :o ) mens andre blir stille når de er interessert.

Jeg er villig til å by ganske mye for Fasiten her.

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
Vel, ikke alle som sier dette tenker bare på en ting!

Noen er faktisk veldig interessante i ettertid også :wink:

Det er godt mulig, men jeg synes det blir for usmakelig å gå sånn "rett på sak" når man ikke kjenner hverandre en tøddel, men det er meg da...

Ellers:

Hjerneceller og faciter til alle her! Special price for you my friends :kaster ut fra kurven:

:grinele:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...