Gå til innhold

blir dere sjekket opp?

mulle

Anbefalte innlegg

Jeg opplever egentlig svært sjeldent at en vilkårlig gutt kommer bort og prøver å initiere en samtale. De kommer egentlig kun hvis jeg har tatt opp øyekontakten, men ofte ikke da heller. Hva må en jente gjøre for å bli snakket med? Blir dere andre, både gutter og jenter, ofte sjekket opp?

Har det forresten noensinne skjedd utenom byturen og alkoholen? Ser egentlig ikke på det som sannsynlig i det hele tatt..

Tror ikke jeg vil tørre å gå bort til et menneske jeg tilfeldig ser på gata og be dem med på en kaffe. Er jeg en feiging da?

for et innlegg dette

kanskje jeg kjenner en smule desperasjon. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg blir altfor ofte sjekket opp på by'n, orker snart ikke mere! For jeg bor egentlig ute i ødemarken og ser de aldri igjen.. :cry:

Jeg gjør overhodet ingenting for å bli sjekket, bortsett fra å pynte meg!

Jeg har også blitt sjekket opp på butikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spørs jo litt hvordan du definerer det å bli sjekket opp?

Jeg opplever ganske ofte at gutter/menn kommer bort for en prat. Noen ganger bare om løst og fast, mens andre ganger går det tydelig frem hva de vil. Må nevne at jeg bor på et relativt lite sted der de fleste vet hvem de fleste er så det blir vel kanskje ikke helt det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, norske gutter er tafatte, tilbakeholdne og alt for forsiktige og tause. Og er de ikke det så er de altfor brautende og vulgære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesten

Heilt ærleg, den eine gongen nokon kom bort til meg på gata og ba meg med på ein kaffi blei eg nesten skremt... Så eg sa neitakk... Ja, eg blir forsøkt sjekka opp ganske ofte, endar som regel med at vi blir kompisar, og eg har fått endå ein cafè kompis :wink: Berre kos det!! Men eg tar heller initiativet sjølv om det er nokon eg har lyst til å verte kjend med, skjer omlag annakvart år... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Fiona*

Enig, hva mener du med sjekket opp? At en fyr tar initiativ til å bli kjent? I så fall, ja. Blitt bedt ut på jobb, i butikker, på byen selvsagt, men det gjelds vel knapt, det er jo et eneste stort marked uansett. Via venner, på ferie, på kafé.

Ikke at det hjelper ;-)

Det er hyggelige folk stort dett. Men det sier ikke PANG sånn for min del. Dem jeg har elsket har jeg kjent lenge først, i annen setting.

Noe som for såvidt er litt deprimerende å tenke på - for ingen av dem jeg kjenner for øyeblikket er aktuelle - hvilket vil si at hvis jeg skal finne noen, må det bli noen jeg møter i fremtiden og kjenner en stund

:o

Oj, deprimerende.

Men ikke se det som noen greie å bli sjekket opp, det er ikke nødvendigvis noe mål på hvor sannsynlig det er at du treffer noen for deg. Det tror jeg skjer når du minst venter det, på en arena i livet du minst venter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg blir sjekket opp.

Men bare av uinteressante, kåte menn. Tragisk virkelighet.

.. og da kan det vel egentlig være det samme :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
Nei, norske gutter er tafatte, tilbakeholdne og alt for forsiktige og tause. Og er de ikke det så er de altfor brautende og vulgære.

Synes du det hadde vært bedre om guttegjenger plystret etter deg på hvert gatehjørne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ

Synes du det hadde vært bedre om guttegjenger plystret etter deg på hvert gatehjørne?

Det skjer da det... For meg som ikke er singel må jeg si at en av de største grunnene til at jeg ikke går ut så ofte er alle slibrige forslag man får ute på byen... Ikke alltid så morro med fulle gutter som ønsker seg et nummer... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Først kommer det et melding om at hun klager på at Norske gutter aldri tørr å sjekke opp eller komme bort å snakke , men i meldingen etter så klager ei annen på at gutter ikke lar henne være i fred. Er det så veldig rart gutter slutter å sjekke opp jenter ?

Er det en kjekk gutt (ifølge dere) så er det greit liksom men er det en gutt som kanskje ikke er noe så er han en idiot med en gang som bare plager deg. Og i mange tilfeller så driter dere han ut.

Og dessuten hvem sier at det er guttene som må sjekke opp . Hva med jentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hyggelige folk stort dett. Men det sier ikke PANG sånn for min del. Dem jeg har elsket har jeg kjent lenge først, i annen setting.

Hvorfor kan ikke du lære deg hvordan du kan bidra til at det skal si PANG?

Noe som for såvidt er litt deprimerende å tenke på - for ingen av dem jeg kjenner for øyeblikket er aktuelle - hvilket vil si at hvis jeg skal finne noen, må det bli noen jeg møter i fremtiden og kjenner en stund

:o

Tull! Hvorfor overlater du disse tingene til tilfeldighetene?

Oj, deprimerende.

Men ikke se det som noen greie å bli sjekket opp, det er ikke nødvendigvis noe mål på hvor sannsynlig det er at du treffer noen for deg.

Det er da opplagt at det er en fordel å bli sjekket opp fordi man da har flere kandidater å vurdere.

Det tror jeg skjer når du minst venter det' date=' på en arena i livet du minst venter det.[/quote']

Hvorfor mener du det? Jeg fatter ikke hvor du har dette fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litjmæ
så klager ei annen på at gutter ikke lar henne være i fred. Er det så veldig rart gutter slutter å sjekke opp jenter ?

hm, hvis det var meg du sikta til her så har det mye å gjøre med at jeg IKKE er singel og ikke er så interessert i andre enn den jeg har....

Men ellers så har det også litt å gjøre med MÅTEN man går fram på. De som kommer fram og spør "Hei vil du bli med meg hjem" som første setning gidder jeg ikke å legge noe tid på å "let down easy" liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...