AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 De siste to ukene har dette skjedd hver gang. Det vil si 4-5 ganger. Det starter med lett «sutring» og går over til gråt hvis ikke jeg eller pappaen overtar. Det skjer ikke når bestefaren holder. Hva kan dette komme av? Er hun ikke litt for liten til å bli redd for «fremmede»? Føler jeg må poengtere dette: bestemoren er en meget omtenksom og kjærlig person, og hun har ikke vært alene med barnet. Så hun har IKKE gjort noe slemt, Anonymkode: f0786...2d9
Minlillelykke Skrevet 13. oktober 2017 #2 Skrevet 13. oktober 2017 Separasjonsangst kan det være, og nei hun er ikke for liten til å være skeptisk til fremmede. Ta det i hennes tempo, vi lot aldri vår gråte hos andre enn oss. Dette var det flere som synes var rart, og trodde barnet ikke ville knyttes. Disse menneskene er i dag veldig populære blandt barnet 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 Som Try2 skriver så er det naturlig. Hos oss reagerte baby med gråt hvis det var sterk parfymelukt. Kan det var at bestemor rett og slett bruker parfyme? Anonymkode: 51345...c1b 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 Som de andre skriver; ikke uvanlig. Kan være parfymelukt eller en annen sterk lukt (hårspray, røyk, kaffe, håndkrem osv.). Kan være at babyen rett og slett er usikker på henne uten noen logisk grunn. Anonymkode: 2e29b...abd 1
HederaHelix Skrevet 14. oktober 2017 #7 Skrevet 14. oktober 2017 Jeg tenkte også på lukt, det kan være noe hun ikke liker.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #8 Skrevet 14. oktober 2017 Kan være hva som helst, rar lukt, kalde hender, holder annerledes. Anonymkode: b2ef5...371
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå