AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Hei! Noen som har booket vielse i Trondheim til neste år etter at de nye reglene har tredd i kraft? Hvordan fungerer det nå, annet enn at det nå skal gjøres av ordfører/representant? Er det mulig å gifte seg et annet sted enn på et dørgende kjedelig kontor? Anonymkode: 9c951...069
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2017 #2 Skrevet 15. oktober 2017 Dere kan jo gifte dere i kirken Anonymkode: c2ad2...7c3
GauteS Skrevet 15. oktober 2017 #3 Skrevet 15. oktober 2017 3 hours ago, AnonymBruker said: Dere kan jo gifte dere i kirken Åpenbare hyklere, som prester, prøver en jo helst å unngå, da, på en slik dag... 3
Kataparden Skrevet 15. oktober 2017 #4 Skrevet 15. oktober 2017 Jeg står i situasjonen at jeg skal booke for neste år, stiller meg de samme spørsmålene som deg. Men tenker jeg får ta en telefon og finne ut av det nå snart!
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2017 #5 Skrevet 17. oktober 2017 Vi skal gifte oss til neste år og ha vielsen gjennom Human-Etisk Forbund. Vielsen blir på samme sted som festen, altså ikke på et kontor. Men spørsmålet ditt er kanskje mtp vielse fra det offentlige? Og da vet jeg dessverre ikke. Anonymkode: 06ba2...413
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå