Horten Market Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Ja, dette har jeg fundert på i dag. Ben Affleck, stakkar, måtte legge seg langflat fordi han tok på puppen til en kvinnelig kollega for 14 år siden. Dette ble bragt frem i lyset i kjølvannet av at han gikk hardt ut mot denne Hollywood-pampen som har trakassert kvinner i en årrekke. Pinlig da at han har gjort det samme selv. Eller? Free the nipple. Hvorfor kan ikke kvinner gå i bar overkropp når menn kan? Det er ikke noe seksuelt med pupper, liksom, og de som mener det er bare noen ekle griser. Jo da, pupper har erogene soner, men det har menns brystvorter også, hevdes det. Så dagens store spørsmål er: Hvorfor kan ikke menn ta på kvinners bryster, når kvinner støtt og stadig tar på menns brystkasser med den største selvfølge? Hvordan kan det være noe seksuelt i pupper som er påkledd, men ikke noe seksuelt i pupper som er avkledd?
Gjest Elseby13 Skrevet 13. oktober 2017 #3 Skrevet 13. oktober 2017 Selvfølgelig er det seksuell trakassering. For øvrig går ikke jeg rundt og klasker på mannfolks brystkasser. Hva slags kvinner omgås du egentlig?
Gjest Catalina Culès Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Ja det er det, jeg tar heller ikke på menns brystkasse. Endret 13. oktober 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #5 Skrevet 13. oktober 2017 Seksuell trakassering er uønsket seksuell oppmerksomhet. Så ja, tafsing på bryst er definitivt seksuell trakassering. Både på menn og kvinner! Anonymkode: 1b532...c5c 12
Gjest C.Tramell Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 Å bli uønsket klådd på er seksuell trakassering, ja. Det gjelder selvfølgelig også når kvinner grabber tilfeldige menn i skrittet eller andre steder.
Horten Market Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #7 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Så dette er seksuell trakassering? Endret 13. oktober 2017 av Horten Market
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #8 Skrevet 13. oktober 2017 Har sett klippet. Ben Affleck sier "Im free spirited" rett før han tar armen rundt henne og angivelig klemmer henne på brystet(man ser ikke klemmingen på klippet). Så ser man det opp mot kommentaren til Ben så er det klart det ikke var ment seksuelt. Her er det nok bare kulturforskjeller hvor dama er vokst opp i et mer pietistisk miljø enn Ben. Anonymkode: 3bc18...288
Gjest C.Tramell Skrevet 13. oktober 2017 #9 Skrevet 13. oktober 2017 Men er det vanlig at kvinner gjør sånn som på bildene med tilfeldige menn som ikke har bedt om det? Jeg har aldri tatt sånn på en fyr uten at det har vært noe seksuelt mellom oss.
Minitroll Skrevet 13. oktober 2017 #10 Skrevet 13. oktober 2017 Synes det er usaklig å ta Ben på dette gamle klippet, å kamuflere litt tafsing som en klem er ganske vanlig. Tror likevel broren til Ben, Casey, skal være litt mer forsiktig med å uttale seg. Han har i alle fall blitt beskyldt for liknende ting som Weinstein..
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #11 Skrevet 13. oktober 2017 18 minutter siden, Horten Market skrev: Så dette er seksuell trakassering? Jeg synes det ser ut som disse mennene er med på det. Kjæresten min får lov til å ta meg på brystet uten at det er galt. Tilfeldige menn, selvfølgelig ikke. Anonymkode: 1cdda...14c 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #12 Skrevet 13. oktober 2017 Håper for din egen skyld at du vet bedre enn åpningsinlegget ditt, Horten. Anonymkode: 48524...0f1 4
Gjest The Alchemist Skrevet 13. oktober 2017 #13 Skrevet 13. oktober 2017 Om du tar på en kvinnes bryster uten hennes tillatelse så er det selvsagt .seksuell trakassering.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #14 Skrevet 13. oktober 2017 25 minutter siden, Horten Market skrev: Så dette er seksuell trakassering? Menn kan ikke bli seksuell trakassering Anonymkode: 37c5b...266
Benson Skrevet 13. oktober 2017 #15 Skrevet 13. oktober 2017 29 minutter siden, Horten Market skrev: Så dette er seksuell trakassering? Spør du fordi du oppriktig lurer på om dette er trakassering og kan sammenlignes med Afflek gjorde? Eller er dette et forsøk på å bagatellisere temaet? keg vet ikke helt hva jeg syns er verst... 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #16 Skrevet 13. oktober 2017 45 minutter siden, Horten Market skrev: Ja, dette har jeg fundert på i dag. Ben Affleck, stakkar, måtte legge seg langflat fordi han tok på puppen til en kvinnelig kollega for 14 år siden. Dette ble bragt frem i lyset i kjølvannet av at han gikk hardt ut mot denne Hollywood-pampen som har trakassert kvinner i en årrekke. Pinlig da at han har gjort det samme selv. Eller? Free the nipple. Hvorfor kan ikke kvinner gå i bar overkropp når menn kan? Det er ikke noe seksuelt med pupper, liksom, og de som mener det er bare noen ekle griser. Jo da, pupper har erogene soner, men det har menns brystvorter også, hevdes det. Så dagens store spørsmål er: Hvorfor kan ikke menn ta på kvinners bryster, når kvinner støtt og stadig tar på menns brystkasser med den største selvfølge? Hvordan kan det være noe seksuelt i pupper som er påkledd, men ikke noe seksuelt i pupper som er avkledd? For et usaklig innlegg. Jeg går ut fra at du prøver å være morsom og ikke lykkes med denne sammenligningen for å ta på en kvinnes bryster kan sammenlignes med å ta en manns kjønnsorgan ikke brystkasse. Og ikke prøv å være morsom her heller når du prøver å svare på denne heller og si noe om at det må være godt for jeg vil tro du vil forferdes om en hvilken som helst kvinne fra gata gjerne ei du ikke vil skal ta på deg gjør dette mot deg. Anonymkode: 536f4...88a 2
Horten Market Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #17 Skrevet 13. oktober 2017 23 minutter siden, C.Tramell skrev: Men er det vanlig at kvinner gjør sånn som på bildene med tilfeldige menn som ikke har bedt om det? Jeg har aldri tatt sånn på en fyr uten at det har vært noe seksuelt mellom oss. Det er helt vanlig ute på byen, og blant venner. Jeg ser ikke noe trakassering i det, like lite som om en kvinne legger en hånd på skuldra til en mann uten at det er godkjent på forhånd. Så det er helt åpenbart at kvinner legger mye mer i en manns hånd på puppene, enn både de selv og menn legger i en kvinnes hånd på mannens brystkasse. Men da blir også argumentet fra "free the nipples" meningsløst, om at kvinner må kunne gå i bar overkropp når menn kan. 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper for din egen skyld at du vet bedre enn åpningsinlegget ditt, Horten. Anonymkode: 48524...0f1 Jeg får inntrykk av at dette var for komplisert for deg til at du fikk med deg poengene.
Horten Market Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #18 Skrevet 13. oktober 2017 (endret) 11 minutter siden, Benson skrev: Spør du fordi du oppriktig lurer på om dette er trakassering og kan sammenlignes med Afflek gjorde? Eller er dette et forsøk på å bagatellisere temaet? keg vet ikke helt hva jeg syns er verst... Jeg spør fordi jeg lurer på hvorfor pupper er et seksuelt objekt når de er pakket inn i klær, men ikke et seksuelt objekt når de er uten klær, ref. free the nipple. Pupper sammenlignes med menns brystkasse når kvinner hevder retten til å gå i bar overkropp. Når det kommer til seksuell trakassering er sammenligningen plutselig ikke relevant. Min mening: Pupper er et seksuelt objekt, derfor er det upassende for menn å ta på kvinners pupper. Men derfor der det også upassende for kvinner å gå i bar overkropp. Endret 13. oktober 2017 av Horten Market
Perelandra Skrevet 13. oktober 2017 #19 Skrevet 13. oktober 2017 Driver kvinner virkelig støtt og stadig med å ta på menns brystkasser? 1
Djungelvrål Skrevet 13. oktober 2017 #20 Skrevet 13. oktober 2017 Brystet på en mann er intimt, skal man ta vennlig på noen er skuldrene nøytrale. For begge kjønn. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå