Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #1 Skrevet 22. januar 2005 Hvordan møttes dere? Hvordan ble dere sammen? Vi treftes gjennom felles hobby, og ble gode venner ganske tidlig. Var kompiser i 2 år før vi ble sammen. Største grunnen til det var nok at vi begge var i et annet forhold, så vi tenkte ikke tanken en gnag.
Maya22 Skrevet 22. januar 2005 #2 Skrevet 22. januar 2005 Etter en overgrepsepisode,kom jeg inn i en enormt depressiv periode. Jeg taklet ikke at menn hverken så på meg eller snakket til meg. Det gjorde meg fysisk dårlig. Jeg så mørkere og mørkere på tilværelsen og begynte å få tanker omkring hva som var vitsen med at "jeg var her". En dag hadde jeg vært på et kjøpesenter med ei veninne og det skjedde en liten konflikt mellom oss. Jeg tok bussen ned til byen for så og ta bussen hjem. Jeg sjekket rutetidene men det viste seg at den siste bussen som gikk hjem til meg,var allerede gått. Jeg ble helt fortvilet over hele situasjonen og ringte til en annen veninne av meg, som sa at hun ville ta bussen til byen for å møte meg, og senere skulle vi dra hjem til henne. Det var iskaldt ute,så jeg bestemte meg for å finne en bensinstasjon eller noe for å vente på henne der. Jeg tok med meg alle posene mine og gikk til den nærmeste døgnåpne bensinstasjonen. Da jeg kom snublende inn døra på shell`en med alle posene mine,hører jeg en latterfull stemme som sier "er du stressa?",jeg blei så irritert av kommentaren at jeg med en gang skulle til å slenge tilbake en spydighet,men når jeg kikket opp så jeg inn i de varmeste øynene jeg noen sinne hadde sett. Jeg ble helt målløs. Med ett så var det som om alle bekymringene og depressive tanker bare forsvant. Vi småpratet litt og han ga meg tlf nr hans i det jeg skulle gå. Da jeg voknet hos veninna mi dagen etter, satte jeg meg ut i stua for å tenke. Etter mye grubling frem og tilbake bestemte jeg meg for å ringe han. Vi pratet lenge på tlf,og etterhvert tok jeg mot til meg for å spørre han om han ville spise middag med meg. Tenk JEG spurte! Han sa ja,og vi traff hverandre igjen kvelden etter....siden har vi vært sammen....
Gjest Anonymous Skrevet 22. januar 2005 #3 Skrevet 22. januar 2005 Jeg "møtte" samboeren min på nettet... vi snakket litt sammen og det viste seg at han var oppvokst på et sted i Oslo som jeg hadde flyttet til i voksen alder. Ett par tre dager etter at jeg begynte å snakke med han, var jeg på besøk hos en veninne. Jeg spurte om hun viste hvem han var (hadde fått fullt navn ;-)), siden hun også var fra samme sted. Det viste seg at dem var kompiser fra barndommen. Den kvelden fikk jeg ikke gå hjem uten at jeg kunne love henne og treffe denne mannen. For han var verdens snilleste sa hun. Neste ettermiddag snakket jeg igjen med han på nettet og vi ble enige om at han skulle komme innom meg på kvelden.. og vel, siden har vi vært sammen... For oss var det full klaff med en gang. Jeg viste det med en gang jeg så inn i øynene hans at dette var mannen i mitt liv...
Gjest gjest1 Skrevet 22. januar 2005 #4 Skrevet 22. januar 2005 Vi møttes på nett, og etter kort tid møttes vi på cafe. Og den daten "varer" enda. Vi ble sammen på første date, og det tok vel tre dager fra vi hilste på hverandres nick til vi var kjærester. Noen ganger så vet man bare at det er rett!
Gjest Rimfrost Skrevet 22. januar 2005 #5 Skrevet 22. januar 2005 Jeg møtte også typen min på nettet (på Quakenet på IRC faktisk. Snakk om nerde-dating! ) Vi chatta i noen uker før vi dro på kino sammen... det skjedde ikke noe spesielt romantisk eller spennende, og vi forble bare venner...men sånn ca 7 måneder senere overnatta jeg hos han og morgenen etter lå vi plutselig og klina :-) Vet ikke helt hva som skjedde, for jeg hadde ikke vært så veeeeldig interresert i han før det.. det var som om en bryter ble skrudd på eller noe! :o
Gjest LoisLane Skrevet 22. januar 2005 #6 Skrevet 22. januar 2005 Vi møttes på en bygdefest. Ikke særlig romantisk, men absolutt full klaff.
Gjest Gjesta Skrevet 23. januar 2005 #7 Skrevet 23. januar 2005 Vi møttes da noen venninder arrangerte digert venners venners fest på 17 års dagen min. Da sa det bare pang
Gjest gjest1 Skrevet 23. januar 2005 #8 Skrevet 23. januar 2005 Møtte min kjære gjennom felles venninne. Jeg skulle besøke min venninne og på den lokale puben sent utpå kvelden etter litt for mye alkohol kom jeg i prat med min kjære som var rimelig dritings. Av en eller annen grunn fikk han telefonnummeret mitt den kvelden (aner ikke hvorfor for spesielt sjarmerenede var han IKKE). Dagen etter møttes vi igjen på innvielsesfest til typen til vår venninne. Da kom vi skikkelig i snakk og jeg syns han virket som en veldig hyggelig fyr. Han inviterte med allerede da til å komm på besøk til han en helg og etter rådføring med vår venninne så tok jeg sjansen og dro på besøk. Dette er nå drøyt 3 år siden, vi flyttet sammen etter 9 mnd og skal gifte oss til sommeren Happy ending
Gjest lilletroll Skrevet 23. januar 2005 #9 Skrevet 23. januar 2005 Historien for hvordan vi møttes er så spesiell, at jeg ikke kan fortelle den her uten at de som kjenner meg GARANTERT gjenkjenner meg.....men la oss si det som om det var kjærlighet ved første øyekast. og at vi har vært sammen siden den gang :-)
Arkana Skrevet 23. januar 2005 #10 Skrevet 23. januar 2005 Som flere andre her møttes vi på nett først. Jeg studerte i England, han bodde i Stavanger. Ingen av oss var ute etter noen kjæreste, vi hadde det bare gøy med chatting slik de fleste har. Det skulle være Oslo-treff for alle som "tilhørte" det chattestedet, jeg skulle tilfeldigvis i Oslo den påsken og det skulle han også, på jobbintervju. Så vi traff hverandre på det treffet, likte det vi så og begynte å holde kontakten utover chattingen. Han fikk jobben og flyttet til Oslo. Den sommeren bodde jeg hos ham og vi ble offisielt et par. Jeg fullførte så det siste året i England og flyttet inn til ham året etter. Nå har vi vært sammen 5½ år og forlovet i 3 av dem.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2005 #11 Skrevet 23. januar 2005 jeg traff også min kjære på net.. Cyou faktisk. Vi begynte egentli bare og snakke sammen sånn iblandt, etter hvert fikk man da webcam så vi kunne se hverandre når vi chattet. Kontakten ble bare bedre og bedre, etter ca 5 mnd ba han meg med på landsskytterstevnet, jeg takket ja, og hoppet på toget sørover. Siden da har vi vært ilag. Vi har vært et par nesten 2 år den dagen vi gifter oss. Happy ending for us
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå