Gå til innhold

Erfaring med eggløsningsprøyte og progesteron vagiatorer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har endelig fått utredning og etter sist besøk hos spesialisten fikk jeg eggløsningssprøyte som jeg skulle sette samme kveld, og tre dager etterpå begynne med progesteron vagiatorer i 14 dager. Jeg har tre dager igjen med progesteron nå og to dager igjen til jeg skal ta en graviditetstest. Det eneste som er er at den siste uken har jeg hatt ekstremt ømme nippler, og ikke nok med det de er konstant stive! Leste at bivirkninger til progesteronet kunne være ømme pupper, men er så rart at de er så stive hele tiden, og over så lang tid. Noen som har noen erfaring med dette?

Anonymkode: 670ec...479

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker at jeg hadde veldig ømme bryster og ømme/sensitive brystvorter. Alle gangene, de gangene jeg ikke var gravid og den gangen jeg ble gravid. Det kjentes likt ut for min del. 

Anonymkode: 54091...1ce

Skrevet (endret)

Dessverre gir progesteron "alle" de tidlige graviditetssymptomene. Ømme bryster, tretthet, lett kvalme og stikkinger/murringer i livmorsområdet - ingen av de symptomene er til å stole på, dessverre, så her må du nok vente til du kan ta en test :) I tillegg inneholder jo eggløsningssprøyten hcg, graviditetshormonet, noe som nok også kan bidra til symptomene. 

Endret av miore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...