Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er planene dine når du blir gammel?

-Jeg skal ha en hage med epletrær, og late som at jeg blir sur på barn som kommer på epleslang, bare for at de skal føle på litt spenning. Det er jo ikke like morsomt om jeg lar dem komme for å plukke epler.
-Når jeg blir 80 skal jeg spise masse kake hver dag. Det spiller ingen rolle hvordan kroppen min ser ut da.
-På gamlehjemmet skal jeg være utspekulert og utsette sykepleierne morsomme pranks.

Dette er mine planer så langt. Hva er deres planer?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal reise masse! Min eneste plan inntil videre :)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg skal være hun med det sykt lange, hvite håret som fletter det hver kveld. Vil ha et koselig lite hus på landet med en koselig, ikke for stor hage der jeg styrer med blomster og planter, har en benk i hagen der jeg kan sitte og bare nyte været eller lese en bok og drikke te. Må ha et epletre også. Hagen er ikke komplett uten. :fnise:

Haha, det høres så koselig ut. 

Endret av s0la
  • Liker 3
Skrevet

Håper jeg fortsatt bor i barndomshjemmet mitt, kanskje med barn/barnebarn i den nye delen av huset, eller nabohuset. Jeg håper også jeg har nydelig, relativt langt sølvhår. (Iallefall ønsker jeg ikke kort "typisk" bestemorhår. Og jeg skal iallefall ikke farge det vakre sølvhåret.) Håret fletter jeg på kveldstid, og setter det opp på dagtid. På høsten skal jeg plukke masse god bær og lage hjemmelaget syltetøy og saft. Jeg skal bake og lage god mat, sånn at når familie kommer på besøk blir de alltid skjemt bort med noe godt, i et varmt, koselig hjem - der fuglesang kommer inn gjennom det åpne vinduet mitt på sommeren, og det knitrer i ovnen på vinterstid.

En ekstra bonus er om jeg lærer meg å strikke, og kan strikke fine klær til de jeg er glad i.

Med andre ord, jeg håper jeg blir nesten som min bestemor, bare med langt hår. :fnise: 

• Liker 2
Gjest Walkingdead
Skrevet

Jeg skal stryke all obsternasig ungdom over håret og si: du er så ung.

Skrevet

Når du blir gammel, og ingen vi ha deg,

sett deg på taket og la kråka ta deg.

Neida, det er verst rundt 40. Det er en fæl tid.

• Liker 3
Skrevet
1 hour ago, Walkingdead said:

Jeg skal stryke all obsternasig ungdom over håret og si: du er så ung.

:fnise:

Skrevet

Leve ut Crazy Cat Lady-drømmen og drive kattepensjonat :ninuskapus:

• Liker 5
Skrevet

Ååå det er mye det! Gleder meg allerede :tekola:Reise masse, male, ta opp et nytt språk kanskje, danse hvis bena holder (jeg så en imponerende gammel dame med foxy legs en gang som 75 åring), dra på epleslang med stokk og gifte meg rundt pensjonsalderen :ler2: Forelskede gamle mennesker er det flotteste jeg ser! 

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet
På 13.10.2017 den 15.56, T-Rex skrev:

Når du blir gammel, og ingen vi ha deg,

sett deg på taket og la kråka ta deg.

Neida, det er verst rundt 40. Det er en fæl tid.

Jeg er straks 40, synes livet er topp :)

Skrevet

Sør Frankrike, lavandelåker, langt hår og vin til frokost. Ikke pokker om jeg betaler 85% av pensjonen min for å råtne bort på et eldresenter her til lands i hvertfall :fnise:

• Liker 1
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg skal reise og trene masse slik at jeg holder meg i form.

Og late som om jeg hører dårlig dersom folk gnåler om ting som ikke interesserer meg :)

Skrevet
Just now, Faerunpedia said:

Jeg er straks 40, synes livet er topp :)

Fint for deg! :)

Det har visst vært gjort forskning, som viser at de fleste er på bunnen rundt 38, men at det derifra går oppover med humøret igjen.

Skrevet

Kommer nok til å være lik meg selv fortsatt :P Jeg kommer fortsatt til å spille spill i hvert fall, Mario Party 25 og Final Fantasy 30 :biggrin: 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Da skal jeg basehoppe  utfor trollveggen, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...