AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Hei Jeg er i midten av 20-årene, og begynner å gå kraftig lei av garderoben min. Har ikke handlet særlig med nye klær på mange år, og har sakte men sikkert filtrert bort plagg som er utslitte og/eller ikke passer min stil/størrelse lenger. Sitter nå igjen med et veldig lite utvalg klær, og det går mye i det samme (noe jeg egentlig syntes er helt ok). Det siste året har jeg forsøkt å friske opp garderoben litt, men syntes det er vanskelig å finne noe som jeg A) liker og som B) er i riktig prisklasse. Jeg kan gjerne bruke 2000 kroner på en jakke, eller 1500 kroner på en kjole så fremt jeg elsker det, men jeg finner svært lite i den prisklassen. Enten er det i svært lav prisklasse og dårlig kvalitet, eller 5-10 000 for en jakke på eks Høyer. Stilen min er en blanding av litt kunstnerisk, avslappet, men ordentlig. Går mye i sorte slacks, ullgensere (mye jordfarger), hvite overdeler med cardigan osv. Har noen "statementplagg" som jeg er veldig glad i, og kjøper gjerne fler. Er ikke redd for å bli sett i samme plagg mange ganger ila mnd. Vet hverken hvor jeg kan finne inspirasjon eller hvilke butikker jeg skal se i. Har vært i standard H&M, BikBok, Cubus, Kapphal, Oasis, Vero Moda, Vic etc. Også vært innom Høyer, som jeg syntes har en del fint, men langt utenfor budsjett. Vil heller kjøpe et par ting til en litt stiv pris som jeg elsker, enn å lage en helt ny garderobe med en hel haug plagg som bare forsvinner bakerst i skapet etter noen mnd. Noen som skjønner hva jeg leter etter - og kanskje vet hvor jeg kan finne det? Evt som har noen moteblogger/magasin som har lignende stil som jeg kan titte litt i? Tusen takk på forhånd! Anonymkode: daa62...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå