Norre Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Inspirert av en tråd om IQ og hvorfor folk vil ha det, starter jeg en ny tråd: Hva kjennetegner en intelligent person? 🙂
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #2 Skrevet 13. oktober 2017 En som ikke er på KG. Anonymkode: 1645b...1dd 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #3 Skrevet 13. oktober 2017 Det nytter ikke "lete etetr tegn", man må forstå en person og forstå hvor komplekst den personen er i stand til å tenke. Anonymkode: 92761...f04 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 Er jeg enig med personen så går jeg utifra at personen har høy IQ. Dette trikset funker kun for oss som har høy IQ. Om du har middels IQ og er enig med noen så kan du gå utifra at de har middels IQ Om du har lav IQ og er enig med noen så kan du gå utifra at de har lav IQ. Anonymkode: 13b10...f23 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #5 Skrevet 13. oktober 2017 En intelligent person evner å se helheten og alle sider ved en sak. Både med følelser, empati og vurderingsevner. I tillegg har personen integritet til å ta de riktige valgene uansett hvor vanskelig det er og uansett om det sårer noen man ikke ønsker å såre. H#n evner også å vise tålmodighet, handlingsevne og å ordlegge seg slik at det ikke er noen tvil om hvor du har h#n. Mao en person som ikke fucker deg opp med silent treatment, mindgames, annet skjit og dumme uintelligente unnskyldninger. Anonymkode: a43ab...ab3 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 At vedkommende er intelligent. Anonymkode: f124a...56e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå