Gå til innhold

Hvordan få på øredobber??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får man på seg sånne øredobber som skal inni et hull i ringen? 

Slike: 69001_Karen_Silver_Design_R1H11EES1352__

Anonymkode: 563fc...242

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpner de, trer de inn i hullet og lukker de igjen på baksida? 

Jeg tror ikke helt jeg skjønner spørsmålet ditt? Jeg har brukt den der typen øredobber fra og til i over 30 år og aldri lurt på hvordan man får de på...

Anonymkode: 292a8...d4d

• Liker 3
Skrevet

Faen så frekke dere er da.

Det er faktisk ikke så enkelt å treffe hullet når det er kjempelite. 

• Liker 2
Skrevet

Du tar de på som med alle andre øredobber. Jeg forstår ikke du egentlig sliter med? 

Anonymkode: 5af6f...5dc

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du tar de på som med alle andre øredobber. Jeg forstår ikke du egentlig sliter med? 

Anonymkode: 5af6f...5dc

Å treffe hullet når jeg skal lukke de? 

• Liker 1
Skrevet

Noen er vanskeligere å få på enn andre, men det går med litt knoting. Stå foran et speil så er det kanskje lettere å se?

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Elaine Marley skrev:

Noen er vanskeligere å få på enn andre, men det går med litt knoting. Stå foran et speil så er det kanskje lettere å se?

De er veldig små, så sliter med å se baksiden i speilet, fordi den blir bak øret. 

Men får vel bare fortsette å prøve siden jeg er så hjernedød. 

Skrevet

Er bare å kjenne etter hvor hullet er og prøve seg fram. Den nåla er ganske lang stort sett, så det er lett å få den inn i hullet. Det er min erfaring. Har aldri tenkt over at det kan være vanskelig. 

Anonymkode: e4fef...557

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er bare å kjenne etter hvor hullet er og prøve seg fram. Den nåla er ganske lang stort sett, så det er lett å få den inn i hullet. Det er min erfaring. Har aldri tenkt over at det kan være vanskelig. 

Anonymkode: e4fef...557

Problemet er at hvis jeg prøver å presse så går den ikke ned i hullet, men på siden av hullet.

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De er veldig små, så sliter med å se baksiden i speilet, fordi den blir bak øret. 

Drit i de som svarer sånn. Dette er kg, og da må man dessverre forvente å få noen personangrep noen ganger.

Men går det ikke an å vri øret litt sånn at du ser litt bedre? Av erfaring så er gjerne sånne ting lettere når man ser sånn noenlunde :)

Endret av Elaine Marley
Skrivefeil.
  • Liker 1
Skrevet

Har aldri hatt problemer med slike øredobber. Hvis disse ikke er dyre, ville jeg forsøkt å kjøpe slike i en annen butikk og se om hullet i disse er litt større, så kan du øve deg.

Øredobbene skal draes forsiktig fra hverandre diagonalt og ikke på skrå.

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, Elaine Marley skrev:

Drit i de som svarer sånn. Dette er kg, og da må man dessverre forvente å få noen personangrep noen ganger.

Men går det ikke an å vri øret litt sånn at du ser litt bedre? Av erfaring så er gjerne sånne ting lettere når man ser sånn noenlunde :)

Fikk de inn bakfra, slik at jeg fikk sett hullet, så nå fikk jeg de på! :)

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Har aldri hatt problemer med slike øredobber. Hvis disse ikke er dyre, ville jeg forsøkt å kjøpe slike i en annen butikk og se om hullet i disse er litt større, så kan du øve deg.

Øredobbene skal draes forsiktig fra hverandre diagonalt og ikke på skrå.

Kjøpte de på ebay, så kan være derfor det er litt vanskelig.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fikk de inn bakfra, slik at jeg fikk sett hullet, så nå fikk jeg de på! :)

Kjøpte de på ebay, så kan være derfor det er litt vanskelig.

:nordvesta::tommelopp:

• Liker 1
Skrevet

Bare hev deg over surpompene på forumet. Jeg hadde samme problemet med spesielt små ringer til jeg også
stakk de på plass fra baksiden. Da ble alt veldig mye enklere. Bra at du fant det ut, ts. :tommelopp: 

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

:fnise:

Ja du må det, syns ikke det er noe enkelt selv.

Anonymkode: dd6da...e20

• Liker 1
Skrevet

Slike kan være jævlige å få på, hadde minste str i gull i slike til å ha i noen av hullene som er oppover øret. Fikk det ikke til, var redd for å knekke dem så jeg ba til slutt om hjelp.

Anonymkode: 9c8d7...5fc

• Liker 1
Skrevet

Har slike i fire hull, to små og to enda mindre. Synes de er helt j*vlige å få på. Får det ikke til alene. Litt irriterende for jeg kan ikke bytte til andre øredobber for da får jeg ikke på ringene igjen. Så jeg skjønner helt klart problemstillingen :) 

Anonymkode: 46b72...2b8

• Liker 1
  • 1 år senere...
Skrevet

Måtte bare dra opp denne tråden igjen fordi jeg ble så irritert på de som ikke forstod spørsmålet. Det er nemlig de som er "hjernedøde". Jeg har nettopp gått til innkjøp av disse teeny tiny ringene igjen og de minste er altså de verste å feste. Jeg søkte faktisk på google for dette og denne tråden kom opp. Altså, vi som ikke får det til er ikke "hjernedøde", bare normale :) Beklager at jeg dro den opp, måtte bare. 

Anonymkode: dabe4...f23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...