AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #1 Skrevet 13. oktober 2017 Hei. Har nå skrevet til 2 stk som ikke er mine venner på facebook, ingen av de har lest meldingene eller svart. Er det slik at man ikke får opp meldinger fra fremmede? Hvordan kan man få de til å se meldingene isåfall? Anonymkode: dc66b...100 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #2 Skrevet 13. oktober 2017 Hva er poenget med å skrive til fremmede ? Anonymkode: d1e4a...2f7 2
Gjest Cocosa Skrevet 13. oktober 2017 #3 Skrevet 13. oktober 2017 Før var det slik at om man skulle ha kontakt med ikke-venner på Facebook, la alle meldingene seg i en "hemmelig" innboks. Rimelig mange av mine venner ble sjokkerte da de fant ut av dette - der lå det gjerne titalls meldinger fra fremmede. Nå ser jeg Facebook har endret dette
Gjest Cocosa Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å skrive til fremmede ? Anonymkode: d1e4a...2f7 Det har jeg gjort mange ganger, for eksempel hvis jeg har lurt på et produkt som er lagt ut på en kjøp og salg-side. Eller hvis jeg har bekjente jeg ikke har på facebook, som jeg trenger å kommunisere med av en eller annen grunn. Ikke noe merkelig med det.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #5 Skrevet 13. oktober 2017 De kommer ikke i "nylig"-fanen, men den bak: "meldingsforespørsler", der de må godta for å lese meldingen og gjerne bare ikke ser at de har fått melding i det hele tatt fordi den fanen ligger bak den vanlige. En del har også sikkerhetsrestriksjoner på at de ikke ønsker få meldingforespørsler i det hele tatt. Så hvis du ønsker være sikker på at disse personene får melding fra deg er det bedre å bruke mail/ andre kanaler en face. Anonymkode: 98d16...0fe 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å skrive til fremmede ? Anonymkode: d1e4a...2f7 Av og til har man behov for å kommunisere også med folk man ikke er venn med på facebook. TS Anonymkode: dc66b...100 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #7 Skrevet 13. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har nå skrevet til 2 stk som ikke er mine venner på facebook, ingen av de har lest meldingene eller svart. Er det slik at man ikke får opp meldinger fra fremmede? Hvordan kan man få de til å se meldingene isåfall? Anonymkode: dc66b...100 Jeg har skrevet til helt fremmede og fått radkt svar. Hvor og om noen leser på face er da individuelt. Anonymkode: 8288d...9cb 1
Honey Dew Skrevet 13. oktober 2017 #8 Skrevet 13. oktober 2017 2 timer siden, Cocosa skrev: Det har jeg gjort mange ganger, for eksempel hvis jeg har lurt på et produkt som er lagt ut på en kjøp og salg-side. Eller hvis jeg har bekjente jeg ikke har på facebook, som jeg trenger å kommunisere med av en eller annen grunn. Ikke noe merkelig med det. Da skriver du under posten deres at du har sendt dem en pm
Gjest Cocosa Skrevet 13. oktober 2017 #9 Skrevet 13. oktober 2017 5 minutter siden, Honey Dew skrev: Da skriver du under posten deres at du har sendt dem en pm Nei, ikke når jeg ikke vil at hele Facebook skal vite at jeg er gravid og ønsker å by på babyutstyr.
Elaine Marley Skrevet 13. oktober 2017 #10 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg er frivillig i en organisasjon, har skrevet når folk selger ting, om jeg er interessert i å leie leilighet og har kontakt med folk jeg ikke har på vennelista gjennom studiet mitt. Det er mange grunner til at man sender til folk man ikke har på vennelista. Da kommer det meldingsforespørsler, og da kan jeg lese dem uten at den som har sendt meldingen ser det. Må godta forespørselen før den andre ser at jeg også har sett det 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #11 Skrevet 13. oktober 2017 Jeg har fått svar hos den ene nå, så da får man tydeligvis beskjed om melding Men siden det tok et døgn ca så måtte jeg bare høre her Takk for svar, folkens TS Anonymkode: dc66b...100 1
Lykkehjerte Skrevet 13. oktober 2017 #12 Skrevet 13. oktober 2017 5 minutter siden, Elaine Marley skrev: Jeg er frivillig i en organisasjon, har skrevet når folk selger ting, om jeg er interessert i å leie leilighet og har kontakt med folk jeg ikke har på vennelista gjennom studiet mitt. Det er mange grunner til at man sender til folk man ikke har på vennelista. Da kommer det meldingsforespørsler, og da kan jeg lese dem uten at den som har sendt meldingen ser det. Må godta forespørselen før den andre ser at jeg også har sett det Dette! Dessuten så flott med frivillig organisasjon! Til ts og @Cocosa, skjønner det ikke alltid er passende med offentlig beskjed på siden/veggen! Man kan lage en ny fb profil, med et slags nick i steden for navnet sitt, en profil som brukes kun til slike ting som kjøp og salg, eller i andre interessegrupper, som man ikke har lyst til å knytte til sitt navn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå