Gå til innhold

Er det noen som husker "POPIN"-kjeden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av leserne her inne som husker "POPIN"-kjeden? Og hvilke merker de hadde?

Og ikke minst hva var som var ditt favorittplagg?

Jeg kjøpte en sort og kort kjole der som jeg brukte i mange år etter at de la ned kjeden👠👗

Anonymkode: f37fd...ab0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kom på kjeden da jeg leste det du skrev her, men husker ikke helt hva slags merker de hadde eller om jeg gjorde noen spesielt vellykkede kjøp der. Minnes likevel at jeg likte butikkene. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Jeg husker butikken, men var ikke den jeg var mest innom, så husker ikke hvilke merker de førte.

Skrevet

Jeg husket de hadde et slagord som lød noe sånt som "Du skal se jenta før du ser kjolen". Ellers tror jeg ikke at jeg handla der noen gang. 

Skrevet

Ja, men hva jeg kjøpte der det husker jeg ikke.

Skrevet

Jeg er ikke sikker, men forestiller meg at det var en kjede som helst rettet seg mot yngre kunder. Stemme det? 

Skrevet

Hvor veldig glad i klærne har fortsatt en del topper derifra. Kjempe fine klær som passet kroppen min. Likte ikke c Girl men heller poppin sitt eget merke ( der det stod poppin i klærne)

Skrevet

Ja, husker dem godt. De ble kjøpt opp og innlemmet som en del av Voice of Europe (senere Voice). Mener å huske at de hadde mange av de samme klærne som Voice hadde, uten at jeg husker noe mer konkret enn det.

Mvh Yvonne :heiajente: 

Skrevet

Det var en butikk på det lokale senteret her. Husker jeg fikk fantastisk hjelp til å finne klær av folk som visste hva de drev med. 

Gjest C.Tramell
Skrevet

Husker ikke hvilke merker de hadde, men jeg pleide alltid å finne noe jeg likte der. De hadde veldig mange fine kjoler og bra kvalitet på klærne.

Skrevet

Hadde 4 bukser derifra. Brukte de så mye at de rævna mellom lårene.

Anonymkode: 3bab0...d08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...