Gå til innhold

Hjelp jeg vil legge på meg!!

TheBride

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 28 som veier 45 kilo og er 160 høy. Elsker mat og spise 3 måltider om dagen (blir dog fort mett da + høy forbrenning). Spiser godis osv også men legger ikke på meg. Har ett barn på 18 mnd og elsket å være gravid mye pga vekten som endelig ble 55...

Ønsker å gå opp 5-10 kilo. Tips? Ikke si at jeg må spise, spise og spise for jeg spiser det jeg orker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg er også 160, men veier 60 kg..Har også høy forbrenning, men du er nok hakket verre kanskje. Det var en periode jeg var nede i lav vekt også, og da begynte jeg å trene mye så jeg fikk endel muskler. Vekten gikk opp, og jeg så mer "fyldig ut", ikke tykk altså, men "normal". Du kan jo altså prøve det, og spise proteiner. Er nok ikke bra å spise for mye nei. har prøvd det før også, men da ble jeg bare syk isteden. :-x

Håper rådene kom litt til nytte... Ellers så kan jo kanskje en ernæringsfysiolog være greit å høre med, eller fastlegen din om hun/han er noe flink :)

Hilsen Devana (glemte å logge meg inn :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

vet at mange bruker proteinpulver når de skal opp i vekt. stikk innom et treningsstudio evt en helsekost butikk og forhør deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at mange bruker proteinpulver når de skal opp i vekt. stikk innom et treningsstudio evt en helsekost butikk og forhør deg.

Protein? Er det ikke det Fedon vil at man skal spise mer av når man skal slanke seg da? For å holde blodsukkeret stabilt? Men på den annen side har jeg også fått med meg at kroppsbyggere spiser ekstra protein. Hmm, merkelig...

Jeg synes ikke du skal rote med spisemønsteret ditt hvis du spiser nogenlunde sunt og i passe mengder.

PK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kontakt Tech Nutriton enten på web eller pr telefon. De er flinke og veldig behjelpelige. Du bør nok ha en eller annen form for tislkudd, men ikke rent proteinpulver. Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe Gainer, som er beregnet for den som vil legge på seg på en sunnere måte. Fås kjøpt på treningssenter og helsekost; sjekk ut proteinfabrikken.no

Apoteket har også en slags næringsdrikk for den som vil opp i vekt. Unngå å gå i usunn-fella, med fløte og smør; det inneholder bare mettet fett som INGEN har godt av. Sunt fett finnes i olivenolje, rapsolje osv, fiskeolje og nøtter.

Ellers anbefaler jeg styrketrening... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan kjøpe Gainer, som er beregnet for den som vil legge på seg på en sunnere måte. Fås kjøpt på treningssenter og helsekost; sjekk ut proteinfabrikken.no

Apoteket har også en slags næringsdrikk for den som vil opp i vekt. Unngå å gå i usunn-fella, med fløte og smør; det inneholder bare mettet fett som INGEN har godt av. Sunt fett finnes i olivenolje, rapsolje osv, fiskeolje og nøtter.

Ellers anbefaler jeg styrketrening... :)

:Nikke:

Her får du gainer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unngå lettprodukter!

Lettprodukter er stort sett juks; har de tatt bort fett, inneholder de gjerne like mange eller flere kalorier enn i originalen. Så den effekten er nok minimal. Men enkelte ting er SUNNERE i lettutgave, slik som melk, rømme og ost, siden melkefettet er mettet fett som ikke er sunt for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...