Gå til innhold

Spare strøm; 40 eller eco 60?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står i bruksanvisningen at ved eco vask er temperaturen lavere enn normalt, og man kan  evnt velge å bruke eco på en høyere temperatur. Men hva bruker mest strøm, vanlig vask på 40 grader eller eco vask på 60? 

Har til opplysning en egen knapp for eco man kan legge til på 40, 60 og 90 vask. 

Anonymkode: 7779a...b8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På vaskemaskina mi er det varigheten på vaska som kortes ned, da jeg bruker eco-program

Skrevet
6 minutter siden, tdm900 skrev:

På vaskemaskina mi er det varigheten på vaska som kortes ned, da jeg bruker eco-program

Åja, her er det lavere temperatur og enda lenger vasketid.. hurtigvarianten bruker derimot mer strøm leste jeg nettopp. Og jeg som trodde jeg sparte strøm ved å velge hurtig når jeg bare skulle vaske ett par jeans...:fnise:

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Åja, her er det lavere temperatur og enda lenger vasketid.. hurtigvarianten bruker derimot mer strøm leste jeg nettopp. Og jeg som trodde jeg sparte strøm ved å velge hurtig når jeg bare skulle vaske ett par jeans...:fnise:

Du har sløst uansett når det bare er to bukse du vasker! Venter til jeg har mer enn det om gangen ja.

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, tdm900 skrev:

Du har sløst uansett når det bare er to bukse du vasker! Venter til jeg har mer enn det om gangen ja.

Ja det er jeg klar over, men jeg eier bare to jeans. Og jeans skal egentlig vaskes alene. Alt annet fyller jeg selvsagt maskinen med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...