Gå til innhold

Morgengave...

Anbefalte innlegg

Gjest TheBride2
Skrevet

Hva er "vanlig" å få/gi i morgengave??

Jeg ønsker meg en Raymond Weill diamantklokke :P:bryllup: men vet ærlig talt ikke om det er normalt å gi så dyre gaver til hverandre? Vi har middels økonomi.

Og hva kan man gi mannen? Han liker ikke smykker :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye man velger å bruke på morgengaver er jo helt opp til en selv, og hva man har råd til..

Vet om ei som fikk en BMW Z4 i morgengave...

Men vi har "avtalt" å bruke rundt 1000 lappen, siden vi skal på en ganske lang bryllupsreise og prioriterer pengene der.. Er vel litt med prioritering å gjøre også :)

Skrevet

Nei, nå blir jeg nesten schizofren her!! :ler:

Var plutselig flere andre med samme nick som meg... Men husk, jeg tok det først - for leeenge siden!

Skrevet

er det så nøye eller? Om du tok det først mener jeg. Første gang jeg er her og visste ikke at du hadde det. Fikk det jo gjennom...

Gjest Anonymous
Skrevet

to med samme nick ER ganske forvirrende,ja.... :-) .intet ondt ment...

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Det er jo faktisk 3 stk! :o

The Bride (originalen :ler: )

TheBride ...og

TheBride2.....

En smule forvirrende ja :enig_animasjon:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kjenner jo i hvertfall igjen The Bride med mellomrom. Ikke sant C?

Tilbskr til tråden. Jeg ønsker meg diamantring av min kjære i morgengave. Han skal til Thailand og betaler kun for råvarene.

Jeg har planlagt å kjøpe LCD/Plasma/Projector til gutten min. Om jeg ikke får råd til hele, skal jeg i hvertfall gi ham et gavekort på mange turen. Det er en investering ettersom vi kommer ti å kjøpe oss det når vi flytter i den nye leiligheten til høsten...

Skrevet

Jeg skal gi min kjære mansjettknapper i gull med ingraverte initialer. Jeg vet bruder som har gitt fiskerstenger, x-box, golfkøller og lignende med stort hell.

Skrevet

Jeg vurdere og mansjett-knapper, og muligens også boduoir bilder. Vet det er mange tenkiske dubbe-ditter han ville blitt glad for, men vil gjerne gi ham noe som varer.

Skrevet

Jeg kjøpte mannen min et dørskilt hvor det står "Her bor familien Banan".

En svært symbolsk gave som han satte svært mye pris på...

Skrevet

min fikk ny gitar.. (som han bruker for å spille fine sanger til meg også da)

Skrevet

Vi skal ikke gi hverandre morgengaver vi. :wink:

Skrevet

Vi har ikke diskutert den men jeg vet han godt har bruk for slipsnål og mansjettknapper så da får vi se om jeg kjøper det til han.

Tror vi skal ta en liten prat ang morgengave for å høre om det er noe han har tenkt på.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har sagt til sambo at jeg ønsker meg et smykkesett, men da slik at jeg kan bruke det i bryllupet.

Må tenke litt praktisk når man må spare litt :wink:

Hva jeg skal finne på til han aner jeg ikke...

Hva gir man til en friluftslivmann med STOR jaktinteresse? Er bare innenfor jakt/skyting jeg kan komme på noe...

Skrevet
Har sagt til sambo at jeg ønsker meg et smykkesett, men da slik at jeg kan bruke det i bryllupet.

Må tenke litt praktisk når man må spare litt  :wink:  

Hva jeg skal finne på til han aner jeg ikke...

Hva gir man til en friluftslivmann med STOR jaktinteresse? Er bare innenfor jakt/skyting jeg kan komme på noe...

Har han en skikkelig bra kikkert??? Den kan han jo få bruk for til annet enn bare jakt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...