Mithrandates Skrevet 13. oktober 2017 #3 Skrevet 13. oktober 2017 Au, Pl, Cu. Al liker jeg ikke så mye, men Fe trenger vi jo. Pt er rett ut. 6
Mithrandates Skrevet 13. oktober 2017 #4 Skrevet 13. oktober 2017 ...Vent litt, kanskje han mente metal? 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #5 Skrevet 13. oktober 2017 21 minutes ago, Mithrandates said: ...Vent litt, kanskje han mente metal? Det er vel den eneste rimelige tolkningen. Anonymkode: 04d71...123
Mithrandates Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 23 minutes ago, AnonymBruker said: Det er vel den eneste rimelige tolkningen. Anonymkode: 04d71...123 Ja, det gir mest mening, enig i det.
Mithrandates Skrevet 13. oktober 2017 #7 Skrevet 13. oktober 2017 Herrefred, Pt er jo ikke ut, jeg mente selvsagt Pb. Jaja, slik kan det gå. Men som plaster på såret får dere kose dere med kvikksølv thiocyanat. Enjoy the nightmare fuel. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #9 Skrevet 13. oktober 2017 9 timer siden, Mithrandates skrev: ...Vent litt, kanskje han mente metal? Er det virkelig SÅ interessant at ts skrev metal feil? I innlegget og sitatet under påpeker Anonym skrivefeilen på et diskret måte slik at ts hadde hatt mulighet til å rette på det i etterkant uten masse styr. Men du henger deg helt opp i skrivefeilen... Dårlig humor. Vet ikke helt hva som er verst.... 9 timer siden, AnonymBruker skrev: metal Anonymkode: 8851d...369 Anonymkode: 8fc94...942 2
ElectricScum Skrevet 13. oktober 2017 #10 Skrevet 13. oktober 2017 Helt legitimt å kalle det metall med to l-er. Det er f.eks mange utøvere av black metal i Norge som definerer musikken sin som svartmetall. Det er ingen god grunn til at vi ikke vi kan bruke norsk variant av metal generelt også. 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #11 Skrevet 13. oktober 2017 40 minutter siden, ElectricScum skrev: Helt legitimt å kalle det metall med to l-er. Det er f.eks mange utøvere av black metal i Norge som definerer musikken sin som svartmetall. Det er ingen god grunn til at vi ikke vi kan bruke norsk variant av metal generelt også. Nja. Rett skal være rett. Er ikke så mange som sier/skriver påp/påpp for pop. Indi i stedet for indie... Mtp. metal-musikk så skriver det metal med en L ikke to L`er. Likevel er det ikke farlig å skrive feil bare man lærer til neste gang! Anonymkode: 8fc94...942 1
ElectricScum Skrevet 13. oktober 2017 #12 Skrevet 13. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Nja. Rett skal være rett. Er ikke så mange som sier/skriver påp/påpp for pop. Indi i stedet for indie... Mtp. metal-musikk så skriver det metal med en L ikke to L`er. Likevel er det ikke farlig å skrive feil bare man lærer til neste gang! Anonymkode: 8fc94...942 Du finner verken metall eller metal i norsk ordbok i betydning "musikk-sjanger/musikk-genre", så foreløpig er det fritt frem å forme det norske språk ved egen påvirkning. Språket er som kjent i stadig utvikling. Selv sier jeg "metall" med trykk på L og ikke T, og kvier meg ikke for å skrive det med to L-er, så sant jeg ikke henvender meg til et tungnemt publikum. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #13 Skrevet 13. oktober 2017 Man sier metall jo. Skaperne av svartmetall sier svartmetall selv, så da må det vel være legitimt. Katatonia begynte som et dødsmetallband, men gikk over i det progressive fordi Jonas ikke klarte å growle mere. Etter det har de gitt ut et album bedre enn det andre helt til det siste. Anonymkode: 04d66...408
vaarinn Skrevet 14. november 2017 #14 Skrevet 14. november 2017 Satyricon, Taake, Killswitch Engage og In flames.
DeLorean Skrevet 18. november 2017 #15 Skrevet 18. november 2017 Gojira er en klar favoritt akkurat nå. Magma er en meget bra skive. 1
Mari Y Skrevet 18. november 2017 Forfatter #16 Skrevet 18. november 2017 Tror man forvekslet metall og heavy metal her, men ja ja. Jeg mente forsåvidt musikk- sjangeren, ja😎 1
Mari Y Skrevet 18. november 2017 Forfatter #17 Skrevet 18. november 2017 På 13.10.2017 den 7.08, Mithrandates skrev: Herrefred, Pt er jo ikke ut, jeg mente selvsagt Pb. Jaja, slik kan det gå. Men som plaster på såret får dere kose dere med kvikksølv thiocyanat. Enjoy the nightmare fuel. Det er musikk- sjangeren, ja 😎
lille humla Skrevet 11. desember 2017 #18 Skrevet 11. desember 2017 (endret) Death, trash og black. Jeg er veldig glad i de bandene som kanskje ikke alle har hørt så mye på, da de spiller på mindre scener og mindre festivaler. Som Kill town deathfest, til Dover faller, Netherlands Deathfest og metal magic osv. Endret 11. desember 2017 av lille humla
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2017 #19 Skrevet 12. desember 2017 5 hours ago, lille humla said: Death, trash og black. Jeg er veldig glad i de bandene som kanskje ikke alle har hørt så mye på, da de spiller på mindre scener og mindre festivaler. Som Kill town deathfest, til Dover faller, Netherlands Deathfest og metal magic osv. Pleier du å være på Til Dovre Faller? Kjenner en som pleier å gå på den festivalen, kanskje du kjenner han Anonymkode: 04d66...408
lille humla Skrevet 12. desember 2017 #20 Skrevet 12. desember 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Pleier du å være på Til Dovre Faller? Kjenner en som pleier å gå på den festivalen, kanskje du kjenner han Anonymkode: 04d66...408 Det skal du ikke se bort ifra (;
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå