Gå til innhold

Bruker TY beanie boo sine julebamser å komme i norske butikker?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lillesøster samler på disse bamsene og jeg syns det hadde vært moro å gi henne en i julesokken og da gjerne en av de julebamsene. Men bruker de å komme i norske lekebutikker? Eller bør jeg bestille på nett fra utlandet? 

Endret av Zinatara
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De bruker å komme, men det er ofte billigere å bestille fra utlandet. Jeg bestilte nylig pingvinen og snømannen på Ebay, under 40 kr for hver og gratis frakt.

Skrevet
6 timer siden, Arkana skrev:

De bruker å komme, men det er ofte billigere å bestille fra utlandet. Jeg bestilte nylig pingvinen og snømannen på Ebay, under 40 kr for hver og gratis frakt.

Men jeg regner med at de fra Kina er kopier. Er de like fine som originalene? 

Skrevet
Akkurat nå, Zinatara skrev:

Men jeg regner med at de fra Kina er kopier. Er de like fine som originalene? 

Vi har Beanie Boos både fra Ebay og fra norske butikker og det er ingen forskjell. De har de samme merkene på seg og er også like fine.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg har sett etter i butikk, men har ikke funnet. Men i dag fikk jeg Mail om halv pris på beanie boos hos claires, så nå har jeg fått kjøpt både julebamse til lillesøster og fikset et par julegaver i tillegg. 

http://www.claires.com/ty-beanies/?srule=PriceL2H&sz=36&start=0&lang=eu

Satser på at posten kommer med dem i tide. 

Endret av Zinatara
Skrevet
På 13.10.2017 den 9.07, Arkana skrev:

Håper du har bestilt tidlig. da det ofte tar over en måned før du får dem

Anonymkode: 50c7b...c1c

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper du har bestilt tidlig. da det ofte tar over en måned før du får dem

Anonymkode: 50c7b...c1c

Som jeg skrev så bestilte jeg dem i oktober og de har ikke bare forlengst ankommet, men er innpakket og hengt på julekalenderen allerede. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...