Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #1 Skrevet 21. januar 2005 Skal på sesjon 14 februar (ja, jeg er jente ) Derfor vil jeg gjerne få kommet meg litt bedre form...Vet det er bare tre uker til, men skulle gjerne ha gått ned et par kilo, og fått strammet opp LITT, bare så jeg i det minste ser i god form ut. Så får jeg fortsette så det blir bra fram mot førstegangstjenesten, om jeg kommer inn. Håper noen kan hjelpe meg...Noen forslag? Spiser sunt fra før av..Har ikke råd til treningssenter, så andre forslag tas imot med takk. Noen som forresten har en slankekur, som ikke ødelegger meg helt når jeg skal vende om til sunt kosthold senere? Men noe som gjør at jeg går ned...
Gjest Bhsiltsk Skrevet 21. januar 2005 #2 Skrevet 21. januar 2005 Gerilja-kardio gjør susen. Søk etter det på nett, og sett i gang. :-) Lykke til!
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2005 #3 Skrevet 21. januar 2005 Takk..tror faktisk det kan være noe. Skal lese igjennom alt jeg finner så får jeg se. Bare å slenge på med andre tips hvis noen har..
Belba Skrevet 24. januar 2005 #4 Skrevet 24. januar 2005 Hei du. Du trenger ikke være i form til sesjon, egentlig. Der sjekker de bare om du er tjenestedyktig (generell helse, syn, hørsel etc.). Det er totalt uinteressant for dem om du har gått ned to kilo eller er litt strammere enn du er nå. Dersom du ønsker tips til trening frem mot tjenesten derimot, så kan du si ifra.
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2005 #5 Skrevet 24. januar 2005 Hei du. Du trenger ikke være i form til sesjon, egentlig. Der sjekker de bare om du er tjenestedyktig (generell helse, syn, hørsel etc.). Det er totalt uinteressant for dem om du har gått ned to kilo eller er litt strammere enn du er nå. Dersom du ønsker tips til trening frem mot tjenesten derimot, så kan du si ifra. Ja, jeg trenger nok nok tips om jeg blir kalt inn Belba
Belba Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Da får du si ifra. Tror forresten ikke det er noe problem å få avlegge førstegangstjeneste dersom du ønsker det sterkt. Bare pass på å få sagt det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå