Norre Skrevet 12. oktober 2017 #1 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg har ikke noe liv, derfor blar jeg av og til i gamle tråder her på KG. For meg kan et tema eller en problemstilling være interessant selv om tråden ble startet i f.eks juni. Hvor gamle tråder er det lov å gjenopplive før jeg får pipekonsert og deng? 😲
Horten Market Skrevet 12. oktober 2017 #2 Skrevet 12. oktober 2017 Hvis debatten fremdeles er relevant, så ser jeg bare positivt på at den åpnes igjen, uansett alder. Alternativet er jo å starte en ny tråd, som sannsynligvis må gjenta argumenter fra den forrige. 1
Gjest Rosetelys Skrevet 12. oktober 2017 #3 Skrevet 12. oktober 2017 Jeg syns egentlig tråder som er eldre enn et år burde slettes. Fordi gamle tråder stort sett er ferdig diskutert og om du starter en ny tråd vil den nok bli ganske lik som en gammel tråd, men kanskje litt annerledes pga forskjellig sammensetning i medlemmene.
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Skrevet 12. oktober 2017 Du bumpet vel en tråd kun for å spørre TS om hvor pen hun var på en skala fra 1-10. Uaansett generelt synes jeg det er en uting å bumpe gamle tråder på KG fordi det er såpass mange som er AB og slettede brukere. Da ender man med en tråd hvor man ikke kan spørre folk hva de mente og om man ikke følger med på når tråden ble skrevet så vet man ikke det. Anonymkode: c05d0...45c 2
Norre Skrevet 13. oktober 2017 Forfatter #5 Skrevet 13. oktober 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Du bumpet vel en tråd kun for å spørre TS om hvor pen hun var på en skala fra 1-10. Uaansett generelt synes jeg det er en uting å bumpe gamle tråder på KG fordi det er såpass mange som er AB og slettede brukere. Da ender man med en tråd hvor man ikke kan spørre folk hva de mente og om man ikke følger med på når tråden ble skrevet så vet man ikke det. Anonymkode: c05d0...45c Yep! Spurte om TS var smellvakker, ettersom h*n så ned på stygge mennesker. Har ikke fått svar på spørsmålet. 🙂 Jeg spør altså: Når er tråder for gamle? Noen foreslår et år...
Elaine Marley Skrevet 13. oktober 2017 #6 Skrevet 13. oktober 2017 Noen blir ikke for gamle, fordi temaet fortsatt er relevant, men det er greit å sjekke når tråden ble opprettet før man begynner å stille andre brukere masse spørsmål osv. Ser at noen drar opp gamle tråder kun for å spørre en bruker(slettet eller ei) eller en anonymbruker om noe de skrev for mange år siden. Vet ikke om de da faktisk forventer å få svar eller om det er fritt fram for andre å svare også. Det er i hvert fall urealistisk om man forventer å få et svar. På et annet forum jeg er medlem så ble en gammel tråd hvor jeg hadde svart dratt opp igjen, og noen spurte meg om et eller annet. Husket knapt hva jeg hadde svart på, og måtte lese igjennom tråden for å kunne svare, men det var greit siden jeg fortsatt var medlem.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #7 Skrevet 13. oktober 2017 22 timer siden, Rosetelys skrev: Jeg syns egentlig tråder som er eldre enn et år burde slettes. Fordi gamle tråder stort sett er ferdig diskutert og om du starter en ny tråd vil den nok bli ganske lik som en gammel tråd, men kanskje litt annerledes pga forskjellig sammensetning i medlemmene. Nei. Anonymkode: d719d...a1c
Gjest Rosetelys Skrevet 13. oktober 2017 #8 Skrevet 13. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Anonymkode: d719d...a1c Nei, hva? Tråder eldre enn et år burde ikke slettes? Tråder er ikke ferdig diskutert? Eller du vil ikke få annerledes svar med bakgrunn i annerledes sammensetning i medlemmene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå