Tyrk40 Skrevet 15. oktober 2017 #41 Skrevet 15. oktober 2017 På 13.10.2017 den 8.29, tdm900 skrev: Bare de som har gått prostitusjonsskolen!
Thyra Skrevet 15. oktober 2017 #42 Skrevet 15. oktober 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Siden prostisusjon er forbudt i Norge. Kan man miste sin ordinære jobb når man blir tatt av politiet og skal straffes. Ikke alle arbeidsgivere er glad i kriminelle. Anonymkode: 1cf9b...d1e Man blir ikke tatt av politiet og straffet for å selge sex, nei. Kun for å kjøpe sex. Uansett bør kriminelle handlinger kun få følger for ansettelsesforholdet om den kriminelle handlingen er relevant for jobben man skal utføre. Ingen er tjent med at mennesker som har begått kriminelle handlinger skal ekskluderes fea arbeidsmarkedet. 1
Tyrk40 Skrevet 15. oktober 2017 #43 Skrevet 15. oktober 2017 Kan ikke hvem som helst jobbe som prostituert da(om en vil) mener jeg..Jeg hadde profil på en nettside og blei kontaktet av ei prostituert fra Oslo..Sa hun var sykepleier og dreiv med hun gjorde innimellom for å tjene litt ekstra fordi hun hadde et barn,og ikke tjente nok tror jeg...Prostitusjon var ikke lov på den siden(det var kun for dating) og tror hun blei rapportert og slettet før jeg engang rakk å se profilen hennes.......Men i utgangspunktet kan vel den som vil drive med prostitusjon..
pinar Skrevet 15. oktober 2017 #44 Skrevet 15. oktober 2017 Ryddet for tulleinnlegg og svar. pinar, mod.
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2017 #45 Skrevet 16. oktober 2017 På 13.10.2017 den 18.05, Horten Market skrev: Fordi det påvirker arbeidet som sykepleier, og det påvirker omdømmet til arbeidsgiver. Omdømmet til en offentlig arbeidsgiver har da null å si. De har jo monopol... Anonymkode: 0b000...4d2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå