AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #1 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hei! Hvilke babycall bruker dere med 2 eller flere barn? Finnes det noen med flere enheter eller må man bruke separate? Har bare hatt den billige Avent sin så langt. Men liker den egentlig ikke pga ledningen. Tenker også ofte på at det hadde vert fint å ha kamera da ungen våkner hver gang jeg stikker hode inn for å sjekke at alt er ok.. Men ser mange fraråder kamera.. Så lurer på deres erfaring.. Anonymkode: cb0d6...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Del Skrevet 12. oktober 2017 Neonate. Kjempefornøyd, batterilevetiden er kjempegod, lyden er god og klar og ingen konstant "susing" selv om følsomheten er satt til høy på barnas enheter og volumet høyt på foreldres enhet. Anonymkode: c0482...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Del Skrevet 12. oktober 2017 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neonate. Kjempefornøyd, batterilevetiden er kjempegod, lyden er god og klar og ingen konstant "susing" selv om følsomheten er satt til høy på barnas enheter og volumet høyt på foreldres enhet. Anonymkode: c0482...623 Takk, ser de lager flere modeller, hvilken er det du anbefaler? Anonymkode: cb0d6...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #4 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hvordan løser dere det med flere barn? Anonymkode: 1bf47...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #5 Del Skrevet 12. oktober 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, ser de lager flere modeller, hvilken er det du anbefaler? Anonymkode: cb0d6...7e2 Jeg husker ikke hva vår het og det står ikke på enheten her. Det er den med basic av den som tillater flere barneenheter, den viser temp, batteri i displayene, ikke kamera. Anonymkode: c0482...623 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #6 Del Skrevet 12. oktober 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg husker ikke hva vår het og det står ikke på enheten her. Det er den med basic av den som tillater flere barneenheter, den viser temp, batteri i displayene, ikke kamera. Anonymkode: c0482...623 ok takk for svar Anonymkode: cb0d6...7e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2017 #7 Del Skrevet 13. oktober 2017 Bruker ikke til flere barn, men liker den til IKEA. Ikke ledning, lang batteritid og rimelig. Begge delene ganske små, så passer fint å ta med på ferie Anonymkode: 8b3f2...3d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimmis25 Skrevet 13. oktober 2017 #8 Del Skrevet 13. oktober 2017 Neonate BC-6500D har vi. Kan ha opp til tre babyenheter koblet til én foreldreenhet. Veldig fornøyd med den! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #9 Del Skrevet 14. oktober 2017 Hvorfor fraråder man kamera? Vi har Avent sin med kamera og er superfornøyde. Det er utrolig betryggende å kunne se at babyen ligger fint, uten å snu seg på magen eller dra dynen over hodet. Anonymkode: 672ed...cba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #10 Del Skrevet 14. oktober 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fraråder man kamera? Vi har Avent sin med kamera og er superfornøyde. Det er utrolig betryggende å kunne se at babyen ligger fint, uten å snu seg på magen eller dra dynen over hodet. Anonymkode: 672ed...cba Jeg vet at jeg foretrekker å ikke ha kamera fordi dersom jeg er våken bok til å studere en skjerm, så går jeg og sjekker barnet. Mange med kamera er avhengig av nett, og kan både streike om ruter/nett streiker og kan veldig lett hackes. Sistnevnte var ikke vore grunner for å unngå. Jeg ville ikke ha falsk trygghet, ville sjekke mine to i levende live og ikke se et skjermbilde. Anonymkode: c0482...623 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2017 #11 Del Skrevet 14. oktober 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at jeg foretrekker å ikke ha kamera fordi dersom jeg er våken bok til å studere en skjerm, så går jeg og sjekker barnet. Mange med kamera er avhengig av nett, og kan både streike om ruter/nett streiker og kan veldig lett hackes. Sistnevnte var ikke vore grunner for å unngå. Jeg ville ikke ha falsk trygghet, ville sjekke mine to i levende live og ikke se et skjermbilde. Anonymkode: c0482...623 Avent sin går ikke over nett, og bildet er faktisk så klart at man ser at babyen puster! Den har spart meg for MANGE unødvendige turer, synted det var mer stress med storebror når vi ikke hadde kamera. Du ser og om ungen har fått dyna under hodet osv.. Anonymkode: 0cfcf...363 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annypanny Skrevet 14. oktober 2017 #12 Del Skrevet 14. oktober 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Avent sin går ikke over nett, og bildet er faktisk så klart at man ser at babyen puster! Den har spart meg for MANGE unødvendige turer, synted det var mer stress med storebror når vi ikke hadde kamera. Du ser og om ungen har fått dyna under hodet osv.. Anonymkode: 0cfcf...363 Enig, denne er superbra! Selv om det er helt mørkt på soverommet er bildet så krystallklart at man ser brystkassa gå opp og ned Så går den som du sier ikke på internett 👍🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå