Gå til innhold

Anbefale babycall?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Hvilke babycall bruker dere med 2 eller flere barn?

Finnes det noen med flere enheter eller må man bruke separate?

Har bare hatt den billige Avent sin så langt. Men liker den egentlig ikke pga ledningen. Tenker også ofte på at det hadde vert fint å ha kamera da ungen våkner hver gang jeg stikker hode inn for å sjekke at alt er ok.. Men ser mange fraråder kamera.. Så lurer på deres erfaring..

Anonymkode: cb0d6...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neonate. Kjempefornøyd, batterilevetiden er kjempegod, lyden er god og klar og ingen konstant "susing" selv om følsomheten er satt til høy på barnas enheter og volumet høyt på foreldres enhet. 

Anonymkode: c0482...623

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neonate. Kjempefornøyd, batterilevetiden er kjempegod, lyden er god og klar og ingen konstant "susing" selv om følsomheten er satt til høy på barnas enheter og volumet høyt på foreldres enhet. 

Takk, ser de lager flere modeller, hvilken er det du anbefaler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk, ser de lager flere modeller, hvilken er det du anbefaler? 

Jeg husker ikke hva vår het og det står ikke på enheten her. Det er den med basic av den som tillater flere barneenheter, den viser temp, batteri i displayene, ikke kamera. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg husker ikke hva vår het og det står ikke på enheten her. Det er den med basic av den som tillater flere barneenheter, den viser temp, batteri i displayene, ikke kamera. 

ok takk for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker ikke til flere barn, men liker den til IKEA. Ikke ledning, lang batteritid og rimelig. Begge delene ganske små, så passer fint å ta med på ferie :)

Anonymkode: 8b3f2...3d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neonate BC-6500D har vi. Kan ha opp til tre babyenheter koblet til én foreldreenhet. Veldig fornøyd med den! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fraråder man kamera? Vi har Avent sin med kamera og er superfornøyde. Det er utrolig betryggende å kunne se at babyen ligger fint, uten å snu seg på magen eller dra dynen over hodet.

Anonymkode: 672ed...cba

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fraråder man kamera? Vi har Avent sin med kamera og er superfornøyde. Det er utrolig betryggende å kunne se at babyen ligger fint, uten å snu seg på magen eller dra dynen over hodet.

Anonymkode: 672ed...cba

Jeg vet at jeg foretrekker å ikke ha kamera fordi dersom jeg er våken bok til å studere en skjerm, så går jeg og sjekker barnet. 

Mange med kamera er avhengig av nett, og kan både streike om ruter/nett streiker og kan veldig lett hackes. 

Sistnevnte var ikke vore grunner for å unngå. Jeg ville ikke ha falsk trygghet, ville sjekke mine to i levende live og ikke se et skjermbilde. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at jeg foretrekker å ikke ha kamera fordi dersom jeg er våken bok til å studere en skjerm, så går jeg og sjekker barnet. 

Mange med kamera er avhengig av nett, og kan både streike om ruter/nett streiker og kan veldig lett hackes. 

Sistnevnte var ikke vore grunner for å unngå. Jeg ville ikke ha falsk trygghet, ville sjekke mine to i levende live og ikke se et skjermbilde. 

Avent sin går ikke over nett, og bildet er faktisk så klart at man ser at babyen puster! Den har spart meg for MANGE unødvendige turer, synted det var mer stress med storebror når vi ikke hadde kamera. Du ser og om ungen har fått dyna under hodet osv.. 

Anonymkode: 0cfcf...363

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Annypanny
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avent sin går ikke over nett, og bildet er faktisk så klart at man ser at babyen puster! Den har spart meg for MANGE unødvendige turer, synted det var mer stress med storebror når vi ikke hadde kamera. Du ser og om ungen har fått dyna under hodet osv.. 

Anonymkode: 0cfcf...363

Enig, denne er superbra! Selv om det er helt mørkt på soverommet er bildet så krystallklart at man ser brystkassa gå opp og ned :) Så går den som du sier ikke på internett 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...