Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt inspirert av den tråden med ringen til 60 000kr ja... :oops:

:hjerte: Kva har du fått frå din kjæreste som du har blitt aller mest glad for? :hjerte:

Mine topp 3:

-Fikk pakke i posten mens eg var i Australia, med mange blad, yndlingsgodteri og et langt brev.

-En gang eg kom heim frå jobb og vi hadde krangla dagen før, så stod der en vase med masse roser i og et kjempekoselig brev

-Fikk et fint smykke då vi hadde vore ilag i 1 mnd, og det vart eg veldig overraska over

No har eg ramsa opp nesten alt eg har fått :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Rimfrost
Skrevet

1.Smykket og armbåndet jeg fikk denne julen her

2.Smykket jeg fikk forrige nyttårsaften

3.hm... har ikke fått noe mer....

Får bare gaver på spesielle gaver... Savner å få sånne søte småting utenom høytidene... trenger ikke å være dyrt eller noe! Men det er aldri noe... :/ ... Litt trist synes jeg. Men men..

Skrevet

* Den første julegaven (en nydelig diamantring).

* Den første bursdagsgaven min, bare en mnd etter at vi ble sammen. Jeg var hjemme hos familien på en helt annen kant av landet og han sendte en stor bukett røde roser.

* En hårtørrer. En morgen sluttet min å virke, han kom hjem fra jobb den dagen og hadde kjøpt den beste han fant til meg, sånn helt uten videre.

* Det nydelige armbåndsuret jeg fikk til jul i fjor.

Forlovelsesringen er den aller fineste gaven da, men jeg synes kanskje ikke den kan klassifiseres som en gave. Han betalte riktignok, men jeg valgte den selv ut.

Gjest Anonymous
Skrevet

Topp 3 gjennom årene:

1. Diamantring (helt utenom bursdag og jul)

2. Han kjøpte kjolen jeg brukte på russeballet for 3 år siden.. Ble VELDIG fornøyd. Har den ennå og bare venter på en ny anledning til å bruke den..

3. Armbånd i hvitt og gult gull med diamanter til jul i fjor

Ellers har jeg fått veldig mange andre fine gaver også.. Hadde nok blitt en lang liste for mannen er veldig gavmild.

Skrevet

Spillet "Den forsvunnede diamant", slik at jeg kunne finne alle de diamanter jeg fortjener :ler:

Skrevet

1. Forlovelsesringen min

2. Heldag på spa

3. Smykket jeg fikk til forrige bursdag

:hjerter::hjerter::hjerter:

Skrevet

1 forlovelses ringen

2 smykkesett jeg fikk til jul første året vi var sammens

3 greier ikke velge mellom

til 1 års dagen vår fikk jeg et dusin roser levert på døra

til bursdagen min i fjor reiste vi med dfds over til københavn.

Er veldig vanskelig å velge, har fått en god del av han. Han er så skjønn, :kline::hjerter:

Skrevet

1) Diamantøreringene jeg fikk til bursdagen min.

2) Ringen i hvitt gull med 3 rubiner jeg fikk til jul

3) Alle de gangene han kommer hjem med blomser til meg :hjerte:

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg klarer å rangere.....

*Kjærlighetstur til Paris

*Påskeegg utenfor døren tidlig om morgenen påskeaften dagen etter vi ble kjærester, King Size, og som inneholdt et smykke og øredobber vi hadde sett på på Gullsmeden noen dager tidligere. Smykket brukte jeg den dagen vi giftet oss.

*Varmeteppe til sengen (jeg har revmatisme og sover så utrooolig mye bedre etter at jeg fikk det)

*Et smykke med en stor rosa cirkon formet som et hjerte. Jeg bruker det hele tiden. Han smugløp tilbake til en butikk i Paris og kjøte det etter at vi hadde sett på det.

Heldige meg har en mann som kjøper masse gaver, jeg elsker slike gaver og han overrasker meg stadig ved å huske ting jeg fex har pekt på i en butikk. Så kan han kjøpe det og ha det liggende i månedsvis, før han overrasker meg....... :ler:

Gjest lilletroll
Skrevet
Spillet "Den forsvunnede diamant"' date=' slik at jeg kunne finne alle de diamanter jeg fortjener :ler:[/quote']

:ler: genialt

Skrevet

1) Bursdagsgave: Ring med topaser. Bruker den hver dag.

2) Han sendte meg 12 roser på jobb da vi hadde vært sammen i 2 uker. Alle damene på jobben var misunnelig. (Og gutta lurte på hva han hadde gjort for noe galt.)

3) Tur til Italia. Kjempefin tur.

Ellers er det koselig når han kommer hjem med blomster. Det skjer ikke altfor ofte, men med blomsterbutikk på andre siden av veien, så hender det han blir inspirert. :)

Catzy

Skrevet

Et kjede med tre hjerter i forskjellige strl.

De representerer i går, i dag og løftet om i morgen. :hjerter:

Skrevet

* Klokken jeg fikk på bursdagen min etter at vi hadde vært sammen i tre måneder

* Armbåndet med stener i jeg fikk vår andre jul sammen

* At han deler hver dag med meg og elsker meg høyere enn himmelen

Gjest Daniella_
Skrevet

Min kjære ga meg et skikkelig kult akvarium. Med alt tilbehør. I romer-stil...Hadde ønsket meg dette lenge og plutselig kom han med det til meg :)

Har også fått et smykke-kjede i hvitt gull (hjerteformet) med diamanter på.

Også har jeg fått spa.

Ble mest glad for akvariumet. Var så søtt gjort...

Men uansett så er det tanken som teller :)

Skrevet

*en helt levende slange som jeg var kjempeglad i :) men dessverre måtte selge et par år senere pga flytting.

* en ring han fant på bakken første året vi var sammen. "pynten" var ødelagt og ringen lagd av kobbertråder, men jeg elsket den og hadde den på døgnet rundt i mange år.

Skrevet

Den beste gaven jeg har fått må være et lite sølv-annheng som han ga meg den dagen vi ble sammen..

Også ble jeg veldig glad for dvd spilleren jeg fikk den første julen vi var sammen..

Skrevet

Jeg fikk symaskin til jul og DEN ble jeg vannvittig glad for!

Gjest Litjmæ
Skrevet

Jeg fikk et smykke på 20-årsdagen min som er veldig spesielt for både meg og han. Vi feiret dagen i en av verdens beste storbyer og smykket har tilknytning til det...

Åååh, mimre :hjerter:

Skrevet

Tja, topp 3 ser vel omtrent slik ut:

- Tur til valgfritt romantisk reisemål i 30-årsgave.

- Diamantring da vi hadde vært sammen i to år (helt overraskende, han er vanligvis ikke typen til å komme på sånt).

- En gang han var på Vestlandet i mars for å besøke familien kom han tilbake til et Tromsø dekket av snø med krokus han hadde plukket og drasset med seg i en liten boks - det synes jeg faktisk var enda mer romantisk enn de ovennevnte. :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...