malda Skrevet 12. oktober 2017 #1 Del Skrevet 12. oktober 2017 Hei dere âșïž Jeg har i noen uker hatt vondt i venstre bryst, det strĂ„ler pĂ„ en mĂ„te ned i hele armen. Har vĂŠrt hos lege som kjente og klemte noe veldig bĂ„de pĂ„ brystene og under armen- kjente ingen ting. Jeg hadde derimot en kjempe Ăžm muskel som satt over brystet - opp mot skulderen sĂ„ han mente det var muskulĂŠrt. Fikk voltaren kur, og fĂžlte det ble bedre. Var tilbake pĂ„ legekontoret etter 14 dager for Ă„ se hvordan det var gĂ„tt( hos en annen lege) hun klemte og kjente hun ogsĂ„- fant ingenting. SĂ„ konklusjonen ble muskulĂŠrt ! meeeen sĂ„ klarer jeg ikke slĂ„ meg helt til ro da- har fĂ„tt vondt igjen- i brystet og ut i armen. Jeg har en jobb der det er typisk Ă„ fĂ„ vondt i armer av Ă„ til, jobber mye med armene rett ut og mye lĂžft... noen som har opplevd det samme? Skal jeg stole pĂ„ legene? Ha en fin kveld âșïžâșïž Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #2 Del Skrevet 12. oktober 2017 Er nok muskulĂŠrt ja. Ta pauser med armen flere ganger daglig pĂ„ jobb og gjĂžr noen strekk Ăžvelser osv. Mange som fĂ„r senebetennelse og lignende og jeg tenker at dette kan bli mye vĂŠrre om du fortsetter Ă„ belaste armen like mye.  Kul og begynnende kreft skal visst vĂŠre ganske lett Ă„ kjenne sĂ„ om du har sjekket to ganger og de ikke finner noe sĂ„ ville jeg slĂ„tt meg til ro med det og tatt voltaren eller paracet. Anonymkode: ed22b...416 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2017 #3 Del Skrevet 12. oktober 2017 Brystkreft er jo vanligvis ikke smertefullt, og nĂ„r to leger har undersĂžkt deg uten Ă„ finne antydning til kreft og mener det er muskelsmerter, virker det som om brystkreft ikke er det som feiler deg. Jeg vil nok heller stole pĂ„ legene som har undersĂžkt deg enn av hva vi her inne mener uten Ă„ ha kjent eller sett noe som helst. At du har en jobb som gir den typen plager som du har, sannsynliggjĂžr jo diagnosen du har fĂ„tt enda mer. Anonymkode: e0024...d47 1 Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
malda Skrevet 12. oktober 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 12. oktober 2017 Jaaaa e vetđđ er jo frykten som tar overhĂ„nd- spesielt i denne rosa mĂ„neden nĂ„- man hĂžrer sĂ„ mye om detđ I tillegg til uvant Ă„ ha vondt / ubehag i brystet . tusen takk for gode ord dere, ha en flott kveld âșïžđ€ Lenke til kommentar Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ